پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/29 11:45
کد خبر: 15139

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد امروز ۲۹ دی ماه +حواشی

تیم های پرسپولیس و فولاد امروز دوشنبه ۲۹ دی ماه به مصاف هم رفتند. در ادامه میتوانید نتیجه بازی و حواشی این دیدار را در رصدورزشی بخوانید.

در حال بروزرسانی...

 

 

پرسپولیس پس از چهار مساوی پیاپی در لیگ برتر مقابل نساجی، ذوب‌آهن، سپاهان و استقلال، اکنون در شرایطی مقابل فولاد خوزستان قرار گرفته که تنها کسب پیروزی می‌تواند گره‌گشای کار آنها برای رسیدن به آرامش و اضافه شدن به جمع مدعیان باشد، اما سرخ‌پوشان پایتخت امروز کار دشواری برابر تیم سختکوش نکونام دارند چراکه فولادی‌ها نیز سعی دارند با برتری در این دیدار خود را در بالای جدول حفظ کنند و مثل هفته دوم که استقلال را شکست دادند، پرسپولیس را هم از پیش رو بردارند.

 

پرسپولیس


حامد لک
سید جلال حسینی(1+90 -  آرمان رمضانی)
محمدحسین کنعانی‌زادگان(85 - احسان حسینی)
سیامک نعمتی
سعید آقایی
کمال کامیابی‌نیا(77- امید عالیشاه)
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
احسان پهلوان
وحید امیری
مهدی عبدی(77- مهدی مهدی‌خانی)

 

فولاد خوزستان 

محسن فروزان
سید مهران موسوی
موسی کولیبالی
صالح حردانی
عارف آغاسی(46 - وحید حیدریه)
محمد آبشک
سید محمد میری
آیاندا پاتوسی(80- ساسان انصاری)
فرشاد احمدزاده(87- شروین بزرگ)
سینا شاه‌عباسی(79- محمد قاسمی‌نژاد)
لوسیانو پریرا

 

شرح گل


پرسپولیس 1 - فولاد صفر (دقیقه 29: مهدی عبدی): ارسال سعید آقایی از جناح چپ زمین را احمد نوراللهی با ضربه سرِ رو به عقب به مهدی عبدی رساند تا او با شوت روی پای زمینی دروازه فولاد را باز کند.

 

پرسپولیس 1 - فولاد 1 (دقیقه 64: لوسیانو پریرا): شوت پریرا از روی نقطه پنالتی به سمت راست دروازه پرسپولیس با فاصله کمی از مقابل دستان لک عبور کرد و تبدیل به گل شد.

 

پرسپولیس 2 - فولاد 1 (دقیقه 77: احمد نوراللهی): امید عالیشاه در بدو ورود به زمین پشت ضربه ایستگاهی ایستاد که ارسال او و دفع ناقص مدافع فولاد به وحید امیری رسید و در ادامه شوت والی او به محوطه 6 قدم فولاد توسط احمد نوراللهی وارد دروازه این تیم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oazxg