پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/22 04:48
کد خبر: 15049

پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس (دربی) امروز

در پایان جلسه هماهنگی برگزاری دربی، زمان شروع این دیدار روز دوشنبه ساعت 16:15 اعلام شد.این در حالی بود که پیش از این قرار بود این دیدار ساعت 16:30 دقیقه روز دوشنبه برگزار شود.

ساعت دربی استقلال و پرسپولیس

در پایان جلسه هماهنگی برگزاری دربی، زمان شروع این دیدار روز دوشنبه ساعت 16:15 اعلام شد.این در حالی بود که پیش از این قرار بود این دیدار ساعت 16:30 دقیقه روز دوشنبه برگزار شود. 

 


**جهت مشاهده پخش زنده بازی اینجا کلیک کنید**


 

باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی نود و چهارم پایتخت پیراهن ویژه‌ای را برای این تیم تهیه کرده است. این پیراهن‌ها که تنها قرار است در جریان بازی با استقلال تهران بر تن سرخپوشان باشد بطور ویژه رونمایی می‌شود و سپس فروش اینترنتی آن انجام خواهد شد.

 

پیراهن پرسپولیس در دربی نود و چهارم پایتخت قرار نیست در طول فصل مورد استفاده بازیکنان قرار بگیرد. باشگاه پرسپولیس در حالی تن به تغییر طراحی البسه این تیم برای بازی با استقلال تهران داده بود که بازیکنان این تیم پیراهن قبلی خود را عاملی برای خوش شانسی این تیم می‌دانستند، اما در فینال لیگ قهرمانان آسیا شکست خوردند تا به نایب قهرمانی این رقابت‌ها برسند

 


**جهت مشاهده پخش زنده بازی اینجا کلیک کنید**


 

غایب استقلال در دربی

صمد مرفاوی مربی استقلال امروز تست کرونا داد و اگر جواب آن منفی باشد فردا به اردوی آبی‌پوشان می‌رود و در صورتی که جواب تستش همچنان مثبت باشد مجبور است در خانه و از پای تلویزیون دربی را تماشا کند.

گودرز حبیبی، اکبر کارگرجم، سعید مراغه چیان و سید غفار جعفری از پیشکسوتان آبی های تهران در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرده و برای دقایقی با محمود فکری و سایر مربیان استقلال به صحبت پرداختند. مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه نیز از تماشاگران تمرین بود.

بازیکنان پس از صحبت‌های محمود فکری  بدن‌هایشان را گرم کرده و به عبور از موانع و انجام کارهای ترکیبی در فضای کوچک پرداختند. در ادامه تمرین ۵ به ۲ را در دستور کار قرار دادند و در نهایت فوتبال درون تیمی برگزار و آخرین برنامه‌های تاکتیکی خود را مرور کردند.

سبحان خاقانی همچنان زیر نظر پزشکان تمرین می‌کند و از غایبان حتمی استقلال برای بازی خواهد بود اما محمد نادری و شیخ دیاباته مشکلی برای همراهی تیمشان در دربی نخواهند داشت و در صورت صلاحدید فکری برای این تیم به میدان می‌روند هر چند احتمال دارد سرمربی استقلال بخواهد مهاجم بلندقامت خود را در نیمه دوم به میدان بفرستد.

بلافاصله بعد از اتمام تمرین استقلال محمود فکری از زمین شماره دو مجموعه ورزشی نفت تهرانسر راهی  میدان شیخ بهایی شد تا در کنفرانس قبل از بازی شرکت کند سایر اعضای تیم نیز به هتل رفتند تا در اردو باشند

از سوژه‌های بازیکنان استقلال کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال بود که درباره‌اش صحبت و حتی شوخی هم می‌شد.

 

 

منبع: پارس فوتبال 

 

biography-hadithamini02-2

 

ماجرای دوپینک بازیکنان استقلال در دربی

سهیل مهدی در حاشیه نشست خبری شهرآورد پایتخت و رابطه با برگزاری این دیدار که قرار است فردا (دوشنبه) بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اظهار کرد: در دو بخش برنامه ریزی ازسوی سازمان لیگ انجام شده است، یک بخش مربوط به مسئولیت اجتماعی و در حوزه فرهنگی است که در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت گرفته و در بخش فنی نیز این دیدار در زمان مقرر و با رعایت صد درصدی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تیم ها نیز در این زمینه همکاری لازم را با سازمان لیگ خواهند داشت.

 


**جهت مشاهده پخش زنده بازی اینجا کلیک کنید**


 

وی در مورد مسائل مطرح شده مربوط به دوپینگ میلیچ، بازیکنان استقلال، اظهار کرد: در رابطه با بحث دوپینگ باید بخش و گروه پزشکی سازمان لیگ اظهار نظر کنند.

 

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران همچنین در پاسخ به اینکه آیا روز برگزاری شهرآورد از بازیکنان تست دوپینگ گرفته خواهد شد یا خیر، اعلام کرد: هرگز از قبل در مورد انجام تست دوپینگ اطلاع رسانی نمی شود و حتی ما نیز نمی‌دانیم که در روز بازی و در رابطه با انجام تست دوپینگ چه اتفاقی رخ می دهد، چرا که این مساله کاملا محرمانه است و در صورت صلاحدید و حضور مسئولان ذی ربط در این زمینه، سازمان لیگ نیز در جریان بازی متوجه امر خواهد شد.

 

مهدی افزود: این روال قانونی تست دوپینگ است و در تمام رقابت ها بنا بر تشخیص، برنامه‌ریزی لازم از سوی مسئولان انجام می شود.

 

وی همچنین در خصوص اعلام برنامه بازی های معوقه لیگ برتر با توجه به زمان بندی اردوی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بعد از شهرآورد، برنامه رقابت‌های معوقه لیگ اعلام می شود.

 

r71niu5jT7fi

 

منبع: مشرق 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36eb6e