پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/18 12:32
کد خبر: 15019

فسخ شبانه مدافع مدنظر پرسپولیس + عکس

حجت حق‌وردی بعد از انجام هفت بازی در ترکیب پیکان، در اقدامی عجیب قرارداد خود را شب گذشته با این تیم فسخ کرد.

حجت حق‌وردی بعد از انجام هفت بازی در ترکیب پیکان، در اقدامی عجیب قرارداد خود را شب گذشته با این تیم فسخ کرد.

حجت حق‌وردی، مدافع میانی و کاپیتان پیکان که در ابتدای فصل به عنوان گزینه پرسپولیس مطرح شده بود، تا ساعات پایانی نقل و انتقالات امیدوار به رضایت باشگاه پیکان و مهدی تارتار برای جدایی و حضور در پرسپولیس بود که این امر میسر نشد.

در نهایت پیکان علاوه بر اینکه اجازه جدایی حجت حق وردی را صادر نکرد، دیگر گزینه مدنظر یحیی گل محمدی را نیز به خدمت گرفت تا شاهین طاهرخانی هم در یکقدمی توافق با سرخپوشان، راهی اردوگاه خودروسازان شود.

اکنون با گذشت چند هفته از لیگ برتر و حضور حجت حق‌وردی در هفت بازی این فصل در ترکیب پیکان، او شب گذشته و بعد از صحبت‌هایی که با مهدی تارتار و همچنین مدیریت باشگاه داشت، موفق شد فسخ قرارداد خود را دریافت کند و از این تیم رسما جدا شد.

حق‌وردی که بازوبند کاپیتانی پیکان را نیز در اختیار داشت، با توجه به پیشنهادی که از پرسپولیس دریافت کرده بود، به گواه کادرفنی خودروسازان تمرکز خود را از دست داده بود و از روحیه و انگیزه لازم برای همراهی این تیم برخوردار نبود تا کادرفنی خودروسازان برای اینکه او در مسیر خود قرار گیرد، شرایط فسخ قرارداد با وی را مهیا کردند و این بازیکن شب گذشته با فسخ قرارداد، اکنون به عنوان بازیکن آزاد آماده مذاکره با تیم‌های خواهان خود باشد.

باید دید با توجه به اینکه پرسپولیس در ابتدای فصل خواهان این بازیکن و پوشانده خلا جدایی شجاع خلیل زاده بود آیا بار دیگر طرفین پای میز مذاکره خواهند نشست یا خیر. نکته اینکه حتی در صورت توافق حق وردی با این باشگاه یا دیگر تیم‌های خواهان خود در لیگ برتر باید تا نیم فصل و زمان نقل و انتقالات زمستانی بیرون بنشیند و شرایط همراهی تیم جدید خود را تا آن زمان نخواهد داشت.

از سوی دیگر این بازیکن با پیشنهاد حضور در لیگ آذربایجان برای نیم فصل نیز مواجه شده و بعید نیست برای ادامه فوتبال به جمع پرتعداد لژیونرهای ایران در لیگ این کشور اضافه شود.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5q5p