چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/13 15:48
کد خبر: 14982

پرداخت پول هتل قطر از پاداش آسیایی پرسپولیس!

​سخنگوی باشگاه پرسپولیس شایعه پیش خور شدن کل مبلغ پاداش آسیایی پرسپولیس را تکذیب کرد.

بعد از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا یکی از موضوعاتی که سر و صدای زیادی در رسانه‌ها پیدا کرد ماجرای پاداشی بود که AFC برای نماینده موفق ایران در نظر می‌گرفت. درباره مبلغی که کنفدراسیون آسیا به پرسپولیس اختصاص می‌دهد حرف و حدیث های زیادی مطرح بود و هنوز هم به طور دقیق مشخص نیست این پاداش چقدر است اما مساله ای که حاشیه ساز شد، پیش خور شدن آن بود.

در این خصوص گفته شد که مدیران باشگاه پرسپولیس زودتر از آنکه پول را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کنند، برخی بدهی های خود را با این مبلغ پرداخت کردند و پولی به بازیکنان و کادرفنی در این خصوص نخواهد رسید! مساله‌ای که مدیران باشگاه هم توضیح شفافی درباره اش ندادند تا اینکه امروز ابراهیم شکوری سخنگوی هیات مدیره باشگاه به مساله پیش خور پاداش اشاره کرد.

شکوری در این باره گفت: «هزینه های اقامت تیم در قطر باید از جایی پرداخت می‌شد. اینکه می‌گویند پول پاداش ما پیش خور شده ماجرایش این است. وقتی تیم با پرواز اختصاصی به قائمشهر می‌رود، هزینه دارد.

ما برخی هزینه‌ها انجام دادیم و قطعا باید این کار را انجام می‌دادیم. فکر می‌کنم یک مساله طبیعی باشد.»

وی افزود: «اینکه کل مبلغ پیش خور شده باشد، کذب محض است. به محض اینکه ای‌اف‌سی بگوید چه مبلغی را می‌توانیم دریافت کنیم، به صورت شفاف در اختیار هواداران قرار می‌گیرد.»

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5eyp