سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/11 15:03
کد خبر: 14958

از نظر من پرسپولیس قهرمان آسیا است

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در دقایق پایانی بازی با پرسپولیس می‌توانستیم پیروز شویم و سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

 

 
قاسم حدادی‌فر بعد از تساوی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس، گفت: بازی سختی بود و خداراشکر تیم ما بازی خوبی انجام داد. در دقایق پایانی بازی می‌توانستیم حتی پیروز شویم. امیدوارم تیم‌مان در ادامه از لحاظ نتیجه‌گیری وضعیت بهتری داشته باشد، چون استحقاق جایگاه بهتری را در جدول داریم. امیدوارم امتیاز بگیریم و وضعیت بهتری پیدا کنیم.

وی درباره اینکه این بازی پیش از این لغو شده بود، عنوان کرد: در آن زمان سوءتفاهم شده بود. به دلیل اینکه فینال آسیا را تجربه کرده‌ام، از پرسپولیسی‌ها خواهش کردم که مقابل ما بازی نکنند. می‌دانم که یک تیم چه تلاشی می‌کند تا به فینال آسیا راه پیدا کند. از وحید امیری و احسان پهلوان سؤال کنید بزرگترین حسرت زندگی‌‌تان چه بوده است، می‌گویند بازی نکردن در فینال آسیا. در آن زمان واقعاً تیم ما درگیر کرونا بود ولی پرسپولیسی‌ها قبول نکردند که بازی نکنند و ما به تهران آمدیم و تیم آماده بازی شد ولی شب قبل از بازی لغو شد.

کاپیتان ذوب‌آهن درباره اینکه گفته شد به دلیل تست مثبت کرونای او این بازی لغو شد، یادآور شد: گلایه من این بود که چرا مسئولان پرسپولیس انتظار داشتند بازی 3 بر صفر شود؟  وقتی ایفمارک تست کرده، ما باید چه کاری انجام می‌دادیم؟ ایفمارک ناظر بود که تخلفی رخ نداده است. واقعا از آقای شکوری که فوتبالی است تعجب می‌کنم که گفته بود بازی باید 3 بر صفر شود. من نیاز ندارم که صداقت خودم را ثابت کنم و مردم بهترین قاضی هستند.

حدادی‌فر خاطرنشان کرد: با این وجود چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌شود و آنها چند سال است که قهرمان هستند. هیچ چیزی اتفاقی رخ نمی‌دهد و از نظر من آنها قهرمان آسیا هستند. پرسپولیس تیم بزرگی است و ان‌شاءالله به بزرگی‌‌اش ادامه دهند.

 

 

منبع: تسنیم 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j55ap