جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/19 06:34
کد خبر: 14529

هشدار جدی سرمربی پیشین پرسپولیس به طرفداران سرخ ها

کاپیتان و سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه بازی پرسپولیس و نساجی مازندران لغو شده، من احساس می‌کنم باید دیدار با ذوب‌آهن اصفهان برگزار شود.

بعد از لغو دیدار هفته پنجم پرسپولیس مقابل نساجی مازندران، این تیم تمرین شنبه گذشته خود را با هماهنگی صورت گرفته در کمپ تیم ملی برگزار کرد. پرسپولیس باید روز ۲۹ آذرماه جاری در دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر تیم فینالیست از منطقه شرق آسیا قرار گیرد و بر این اساس یحیی گل‌محمدی برنامه‌های خود را برای این بازی دنبال می‌کند. سرخپوشان که با اعلام سازمان لیگ بازی دیدار هفته پنجم خود مقابل نساجی را معوقه دیدند، بعد از قرنطینه در اردو، تمرین خود را در کمپ تیم ملی پشت‌سر گذاشتند. مشکلات زمین باعث شده بود تا شاگردان یحیی گل‌محمدی طی روزهای اخیر در استادیوم شهید کاظمی و مجموعه پژوهشگاه تهران تمرینات خود را دنبال کنند اما با هماهنگی‌های صورت گرفته تمرین تیم در محل کمپ تیم ملی برگزار شد تا کادر فنی این تیم برنامه آماده‌سازی خود را بدون مشکل دنبال کند. شنیدیم این تمرین با هماهنگی و همکاری حمید درخشان مدیرفنی تیم ملی جوانان انجام شده است. ظاهراً تمرین تیم جوانان ساعت ۱۵ برگزار می‌شد اما پس از تماس دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس با حمید درخشان ، مدیرفنی تیم جوانان تمرین تیم خود را یک ساعت جلو انداخت تا شاگردان یحیی گل‌محمدی بتوانند در این زمین تمرین کنند.

با حمید درخشان تماس گرفتیم و در این رابطه پرسیدیم که به ما گفت:

کار خاصی نکردیم. ما به هر حال پرسپولیسی هستیم و در حال حاضر اگر ادعای پرسپولیسی بودن داریم باید از این تیم حمایت کنیم.

وی ادامه داد:

پرسپولیس در حال حاضر نماینده فوتبال ایران است و بازی فینال آسیا هم برای همه ما یک بازی ملی محسوب می‌شود. بنابراین وقتی دوستان عزیز ما در پرسپولیس درخواست کردند یک ساعت تمرین تیم جوانان عقب بیفتد با هماهنگی داوود مهابادی سرمربی تیم این درخواست را اجابت کردیم. امیدوارم یحیی گل‌محمدی و شاگردانش بتوانند قهرمان آسیا شوند و این آرزوی قلبی من حمید درخشان است.

حمید درخشان سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای تیم فینالیست آسیا گفت:

با توجه به اینکه بازی پرسپولیس و نساجی مازندران لغو شده، من احساس می‌کنم باید دیدار با ذوب‌آهن اصفهان برگزار شود. پرسپولیس نباید از کوران مسابقات خارج شود و دور شدن از فضای بازی رسمی آن‌هم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا خطرناک است. البته ترس از مبتلا شدن به کرونا هم وجود دارد و اعضای تیم پرسپولیس در اقدامی درست قرنطینه شده‌اند اما باید قبل از دیدار فینال، بازیکنان این تیم در مسابقه رسمی به میدان بروند.

 

منبع: پارس فوتبال 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ayyvl