دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/25 13:09
کد خبر: 14671

حریف احتمالی پرسپولیس، 2 بازی در 24 ساعت!

تیم بیجینگ گوان در حالی امروز باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود که تیم دوم آنها روز گذشته در جام حذفی، شکست خورد.

 

دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه های E و F امروز برگزار می شود که در یکی از این دیدارها، تیم قدرتمند بیجینگ گوان به مصاف چیانگ ری یونایتد خواهد رفت.

این تیم که عملکرد فوق العاده ای را در لیگ قهرمانان آسیا داشته و در 5 بازی ابتدایی خود به پیروزی رسیده است، با کسب 15 امتیاز صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده بود و احتمال دارد این تیم با بازیکنان ذخیره خود به مصاف حریف تاییلندی اش برود.

اما نکته جالب و عجیب در مورد این بیجینگ گوان، دو دیدار این تیم به فاصله 24 ساعت در دو جام مختلف است. این تیم که امروز در قطر باید ششمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان را انجام دهد، 24 ساعت قبل و با فاصله هزاران کیلومتر در استادیوم کانشان شهر سوژو به مصاف تیم ووهان زال رفت.

این دیدار که در رقابت های جام حذفی چین برگزار شد، با برتری 3 بر صفر ووهان زال به پایان رسید. تیم بیجینگ که با تمام نیروهای خود در قطر حضور دارد، با تیم زیر 20 ساله های خود در این بازی حضور پیدا کرد.

تمامی بازیکنان بیجینگ گوان در این دیدار متشکل از بازیکنان رده های پایه بودند که میانگین سنی این تیم را به 19 سال رسانده بودند. مسن ترین فرد حاضر در ترکیب روز گذشته ونهائو ژیانگ بازیکن متولد 16 ژانویه 2000 بود که 20 سال و 10 ماه سن داشت. 

بیجینگ با این شکست در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی چین، از این رقابت ها کنار رفت. آنها در رقابت های سوپر لیگ چین به مقام سوم رسیده بودند و اکنون تمام تمرکز این تیم بر روی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

تیم بیجینگ گوان تاکنون بهترین عملکرد را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در میان تمامی تیم ها داشته است و پیش بینی می شود از بین این تیم و اولسان هیوندای، یک تیم راهی دیدار فینال شود تا حریف پرسپولیس در بازی پایانی مشخص شود.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z99zj