پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/22 06:25
کد خبر: 13904

شوک سنگین به پرسپولیس/ ستاره اخراج شد+ عکس

در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

 

 

بازنده هفته: سپاهان اصفهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با هدایت محرم نویدکیا در سیرجان به دیدار گل‌گهر رفت و با نتیجه 3 بر یک مغلوب میزبان خود شد تا زردپوشان دیار زاینده‌رود لیگ بیستم را با ناکامی شروع کنند. سپاهان در هفته دوم میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود و به دنبال کسب 3 امتیاز خانگی است.

890

سرمربی هفته: امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی که در لیگ امسال هدایت گل‌گهر سیرجان را برعهده گرفته است، در نخستین بازی تیمش توانست مقابل سپاهان اصفهان به پیروزی برسد تا هم فصل را با برد شروع کند و هم اینکه برابر تیم سابق خود به هدفش دست یابد و از آنها انتقام بگیرد.

107

ستاره هفته: امین قاسمی‌نژاد

امین قاسمی‌نژاد، بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو مشهد، در بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز 2 بار موفق به گلزنی شد تا در کسب پیروزی تیمش نقش ویژه‌ای را ایفا کند. سیدمهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو روی این ستاره حساب خاصی باز کرده و امیدوار است درخشش قاسمی‌نژاد تداوم داشته باشد؛ هرچند شنیده می‌شود این بازیکن از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد.

44

دروازه‌بان هفته: محمدحسین اکبرمنادی

سنگربان تیم فوتبال ساپیا در بازی برابر پرسپولیس روز بسیار درخشانی را سپری کرد و توانست با مهار فرصت‌های حریف، دروازه خود را بسته نگه دارد تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر از کسب 3 امتیاز در شروع مسابقات فصل جدید باز بماند.

 

اخراج هفته: کمال کامیابی‌نیا

کمال کامیابی‌نیا، بازیکن خط میانی تیم فوتبال پرسپولیس، در بازی مقابل سایپا با کارت قرمز حسن اکرمی، داور مسابقه، مواجه شد تا دیدار بعدی قرمزپوشان برابر صنعت نفت آبادان را از دست بدهد. کامیابی‌نیا در چند فصل اخیر کارت های قرمز متعددی را دریافت کرده و از این نظر رکورددار محسوب می‌شود.

54

اتفاق هفته: استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران که لیگ بیستم را با برد شروع کرد، با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی می‌تواند از نفرات جدیدی که به خدمت گرفته در ادامه رقابت‌ها استفاده کند تا قدرت خود را نسبت به قبل افزایش بدهد. استقلال بعد از غلبه بر مس رفسنجان در هفته دوم میهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

503

پیشنهاد هفته: تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 20:30 امشب در دیداری تدارکاتی در کشور بوسنی به مصاف این تیم می‌رود تا شاگردان دراگان اسکوچیچ برابر نماینده اروپا محک زده شوند. تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 با بوسنی در یک گروه قرار داشت و در آن مسابقه با حساب 3 بر یک تن به شکست داد.

951

چهره هفته: محمود یاوری

محمود یاوری، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران که هدایت تیم‌هایی نظیر سپاهان اصفهان، فجرسپاسی شیراز، راه آهن تهران و ... را برعهده داشت، در سن 81 سالگی دار فانی را وداع گفت.

140

گلزن هفته: مهدی طارمی

مهدی طارمی با گلزنی خود موجبات برتری سه بر یک پورتو در دیدار خانگی مقابل پورتیموننز را در لیگ پرتغال فراهم کرد. این نخستین گل مهاجم تیم ملی ایران برای قهرمان فوتبال پرتغال بود. طارمی فصل قبل عملکرد خوبی در ریوآوه داشت و قصد دارد در تیم پورتو هم به روند رو به رشد خود ادامه بدهد.

95


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399wgo