پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/15 11:48
کد خبر: 13736

بازگشت مهندس به پرسپولیس منتفی شد

​محسن مسلمان یکی از استعدادهای فوتبال ما در دهه هشتاد بود. محسن هر چند در رده باشگاهی عملکرد خوبی داشت و به افتخاراتی هم رسید ولی در عرصه ملی به خصوص در رده بزرگسالان توفیق زیادی نداشت.

محسن مسلمان یکی از استعدادهای فوتبال ما در دهه هشتاد بود. محسن هر چند در رده باشگاهی عملکرد خوبی داشت و به افتخاراتی هم رسید ولی در عرصه ملی به خصوص در رده بزرگسالان توفیق زیادی نداشت. مسلمان در دو مقطع پرسپولیسی شد. او در لیگ پانزدهم و به اصرار طاهری مدیرعامل وقت قرمزها و در اوج ناآمادگی به پرسپولیس آمد و بعد از چند هفته سکونشینی زیر نظر برانکو به یک مهره بدون جانشین در این تیم تبدیل شد.

 

محسن آنقدر در پرسپولیس خوب بود که به او لقب مهندس دادند و حتی با وجود هفته‌ها بیرون نشستن به دلیل اختلاف با برانکو در لیگ شانزدهم باز هم در پایان فصل عنوان آقای پاس گل لیگ برتر را از آن خود کرد. مسلمان در دربی که منجر به برتری ۴ بر ۲ پرسپولیس مقابل رقیب سنتی شد فوق‌العاده بازی کرد و توانست گل چهارم تیمش را وارد دروازه استقلال کند تا به قله محبوبیت برسد.

 

بعد از جدایی از پرسپولیس به دلیل اختلاف با برانکو محسن هرگز نتوانست به روزهای خوب گذشته برگردد و طی چند سال اخیر تجربه‌های ناموفقی در ذوب‌آهن و سپاهان پشت ‌سر گذاشت. این هافبک چپ‌پا و تکنیکی آنقدر افت کرد که فصل گذشته فقط در سه بازی برای سپاهان به میدان رفت و در این فصل بعد از آمدن نویدکیا به سپاهان متوجه شد جایی در ترکیب این تیم هم ندارد و بعد از توافق با مسئولان این تیم از جمع زردپوشان جدا شد.

 

مسلمان که به دلیل عدم حضور در ١٠ درصد بازی‌های فصل گذشته سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود می‌تواند به هر تیمی که خواست برود. طی چند روز گذشته به غیر از استقلال که با او مذاکره کرد، صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت دوباره محسن به پرسپولیس هم مطرح شد. آن‌طور که شنیدیم چند نفر در این خصوص با یحیی گل‌محمدی در مورد جذب مسلمان حرف زدند و به او گفتند با توجه به جدایی احتمالی بشار رسن در نیم‌فصل محسن می‌تواند گزینه‌ای برای جانشینی هافبک عراقی باشد ولی سرمربی پرسپولیس این درخواست را رد و اعلام کرد نیازی به خرید مسلمان ندارد و این بازیکن جایی در پازل تاکتیکی او نخواهد داشت. حال باید دید آینده بازیکنی که بیشترین شباهت را به پیام صادقیان دارد، چه خواهد شد و محسن می‌تواند مثل ۳ سال گذشته تیمی برای خود پیدا کند یا او هم مثل صادقیان پایان راه را می‌پذیرد؟

 

 

منبع: خبرورزشی 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lge83