سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/11 03:56
کد خبر: 13580

بهتر است هواداران شجاع را ببخشند

مدافع سابق پرسپولیس بیان کرد هنوز جدایی شجاع خلیل زاده را باور نکرده است.

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص موفقیت باشگاه پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ما گفت: امسال سال سختی برا پرسپولیس و هوادارانش بود که خوشبختانه با قهرمانی در لیگ برتر همراه بود. با وجود تغییرات و حواشی فراوانی که به وجود آمد شکر خدا بازیکنان جایگزین شایستگی خود را ثابت کردند و تیم موفق شد به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. و این جای دارد مخصوصا برای بازیکنان جدید تیم. خود ما نگران بودیم که این بچه ها به تازگی به تیم اضافه شده‌اند و این کار را برای هماهنگی بین بازیکنان تیم سخت می‌کند. اما خدا را شکر بازیکنان جدید تیم آنقدر باهوش بودند که بین ۱۰ تا ۱۵ روز خود را با تیم هماهنگ کردند. لیگ قهرمانان با توجه به مخارجی که بسیاری از تیم‌ها می‌کنند و به سمت حرفه ای شدن می‌روند. شرایط برای تیم‌های ایرانی به شدت سخت شده است و ما به خوبی ثابت کردیم که ما نیز حرفه‌ای هستیم و پرسپولیس واقعا فراتر از فوتبال ایران ظاهر شد.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده در مدیریت باشگاه بعد از موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: واقعیت این است من کاری با محتوا صحبت‌های آقای رسول پناه در ویدئوهای که منتشر شد ندارم. اما نفس این عمل و انتشار این فیلم‌ها کاری کاملا غیر اخلاقی است. باید جوری با عاملین برخورد شود که کسی به خودش اجازه ندهد که این عمل زشت را انجام بدهد چرا که این فیلم و عکس‌‌ها در سطح جامعه پخش می‌شود و باعث به وجود آمدن فرهنگی زشت و زننده بین مردم می‌شود. از طرفی این باعث لطمه خوردن به تیم شد و واقعیت این است که انتشار این ویدئو قطعا کار دشمنان پرسپولیس است. کسی که پرسپولیسی باشد که برای تیم حاشیه ایجاد نمی‌کند. خدا را شکر با وجود کادر باتجربه پرسپولیس و حضور افرادی که تجربه بازی در تیم ملی و عرصه های بزرگ را دارند این حواشی جمع شد و پایان گرفت.

وی ادامه داد: ما یک بازی مهم در فینال لیگ قهرمانان داریم و پرسپولیس در آستانه فتح یک جام ارزشمند است و ما نباید کاری کنیم که بعدها حسرت این روزها را بخوریم که چرا از ایجاد برخی حواشی جلوگیری نکردیم و عده‌ای بدون اینکه آگاه باشند نمی‌دانند که با این رفتار خود در آستانه این رویداد بزرگ به تیم ضربه می‌زنیم. همه افرادی که در باشگاه پرسپولیس کار می‌کنند حتی بچه‌های تدارکات ما باید الگو باشند چرا که در جامعه دیده‌ می‌شوند و اگر خدای ناکرده اشتباهی از آنها سر بزند مطمئنا در جامعه انعکاس پیدا می‌کند و این خطا به اسم پرسپولیس تمام می‌شود. پس باید مراقب رفتار خود باشیم.

مدافع سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و ناراحتی هواداران بیان کرد: من بارها با شجاع صحبت کردم و حقیقتا هرگز فکر نمی‌کردم او از پرسپولیس جدا شود. نظر او این بود که در پر‌سپولیس بماند تا بتواند قهرمان آسیا شود و شجاع به شدت روی این موضوع تاکید داشت. اما به واقع من نیز نفهمیدم چه شد که این اتفاق رخ داد. من فکر می‌کنم می‌شد این اتفاق را مدیریت کرد تا شجاع در تیم بماند. چرا که او متقاعد شده بود در پرسپولیس بماند تا بعد از فینال از تیم جدا شود. خود من هنوز شوکه هستم و باور نمی‌کنم او از تیم جدا شده است.

وی ادامه داد: اشتباهات و حواشی فردی شجاع خلیل زاده را در این موقعیت قرار داد. زحمات شجاع و تعصب او هواداران را به او علاقه مند کرد. به هر حال به خاطر توقعی که خود او در بین هواداران ایجاد کرده بود کسی انتظار نداشت شجاع این‌گونه از تیم جدا شود. هر کسی کاری را که انجام می‌دهد به هر حال تبعاتی دارد که باید بپذیرد که شجاع آن را پذیرفت و از طرفداران عذرخواهی نیز کرد. بهتر از هواداران گذشت کنند و شجاع را ببخشند.

پنجعلی در پایان در خصوص قهرمانی  پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان گفت: این پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود. چرا که به خوبی پتانسیل حقیقی خود را به نمایش گذاشت. تیم ما از بازیکنان جنگجو و جاه طلبی تشکیل شده که برای موفقیت به خوبی با یکدیگر متحد شده‌اند. امیدوارم قهرمان آسیا بشویم و این برای خود من بسیار حائز اهمیت است. همه چیز ما از این تیم است اگر امروز کسی من محمد پنجعلی را می‌شناسد به خاطر نام و اسم پرسپولیس است. بسیاری از بازیکنان تا قبل از اینکه به پرسپولیس بیایند کسی آنها را به آن صورت نمی‌شناخت. من خودم هرگز فکر نمیکردم آل کثیر انقد مهاجم خوب و فوق العاده‌ای باشد.

 

 

منبع: ایلنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3erq64