یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/30 12:42
کد خبر: 13296

مشکل رسول‌پناه با درخواست شجاع خلیل‌زاده!

دیشب یک فایل صوتی از رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس منتشر شد که رسول پناه آن را تکذیب نکرد اما گفت که صدایش تقطیع شده ولی محتوای فایل صوتی را تکذیب کرد!

به گزارش فوتبالی، یکی از مواردی که مهدی رسول پناه سرپرست قرمزها در فایل صوتی به آن اشاره کرد درخواست افزایش رقم قرارداد از سوی بازیکنان این تیم بعد از جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات بود.

باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی با یکسری درخواست‌های عجیب از سوی برخی بازیکنانش مواجه شد که مقاومت این باشگاه مقابل آنها در نهایت جدایی یکسری از این نفرات را رقم زد. مهدی ترابی اولین بازیکنی بود برای ماندن در جمع قرمزها درخواست کرد رقم قراردادش به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند تا راضی شود به پیشنهاد دلاری قطری‌ها پاسخ منفی دهد. درخواستی که با مخالفت مدیران باشگاه پرسپولیس مواجه شد و این بازیکن هم خیلی راحت و بدون دردسر قراردادش را یکطرفه فسخ و راهی قطر شد.در ادامه علی علیپور هم درخواست هشت میلیاردی برای ماندن در پرسپولیس داشت که با این خواسته او هم موافقت نشد تا اینکه این بازیکن هم راهی فوتبال پرتغال شد.

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل ‌وانتقالات شش بازیکن جذب کرد که رقم قرارداد‌های آنها به مراتب حتی بیشتر از نفرات ملی‌پوشان این تیم بود. مسئله‌ای که باعث شد مدیریت این باشگاه به یکباره با درخواست افزایش رقم قرارداد چند بازیکن خود مواجه شود.

شجاع خلیل‌زاده، وحید امیری، احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی و بشار رسن بازیکنانی بودند که خواستار افزایش رقم قرارداد خود شدند که در این بین رقم قرارداد شجاع از بقیه نفرات به مراتب کمتر بود.

مهدی رسول پناه در این فایل صوتی مدعی می شود که اگر در حال حاضر باشگاه پرسپولیس بخواهد رقم قرارداد شجاع خلیل زاده را افزایش دهد آن وقت باید خواسته دیگر نفراتش را هم برآورده کند و در ادامه این موضوع به خواسته سایر بازیکنان این تیم تبدیل خواهد شد. 

رسول پناه در این فایل صوتی می گوید: "به نظر شما ما مشغول پول پرداخت کردن هستیم؟ اگر یکی پول دارد، بیاید پول ها را بدهد. الان همه جا بحث، بحث پول است. بازیکنان می گویند قراردادها را زیاد کنید! اگر قرارداد شجاع را زیاد کنیم، باید قرارداد بقیه هم زیاد شود. شما باشید چه می کنید؟"

بسیاری از بازیکنان پرسپولیس مدعی هستند از نظر فنی کیفیت بالاتری نسبت به نفرات تازه وارد تیم خود دارند و انصاف نیست که دستمزدشان کمتر از آنها باشد.

در هر صورت باید دید باشگاه پرسپولیس پس از جدایی شجاع خلیل زاده از قلب دفاعی این تیم و شایعاتی که درباره پیوستن وی به لیگ ستارگان قطر مطرح می شود، با این معضل جدید خود چه خواهد کرد. مسئله‌ای که هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را با یک چالش بزرگ مواجه کرده است.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45nrq4