سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/30 02:21
کد خبر: 13281

آسمان امن پرسپولیس با حامد لک

گلر پرسپولیس طی چهار بازی ابتدایی لیگ به رکورد ۳۶۰ دقیقه بسته ماندن دروازه‌اش دست یافته است.

شرایط به بهترین شکل برای حامد لک در پرسپولیس پیش می‌رود او در پایان چهارمین بازی در لیگ برتر با پیراهن این تیم نیز بدون دریافت گل به کار پایان داد تا به یک رکورد تاریخی دست یابد و به اولین گلری تبدیل شده که ۴ بازی ابتدایی با این تیم را بدون دریافت گل خاتمه داده است.

پرسپولیس طی این چهار بازی برابر سایپا، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو به میدان رفته و فاز دفاعی مستحکم سرخپوشان مانع از شکل گیری خطری جدی روی دروازه تیمش شده تا ۴ کلین شیت به نام حامد لک شود و او شروعی رویایی در این تیم را پشت سر بگذارد.

بعد از اینکه طی ۳ بازی ابتدایی پرسپولیس این تیم با کمترین خطر از سوی حریفان روی دروازه‌اش مواجه شد، در ادامه انتظار می‌رفت شهرخودرو کار را برای شاگردان یحیی گل‌محمدی سخت کند اما فوتبال مالکانه سرخپوشان در کنار استحکام بالای فاز دفاعی این تیم باعث شده تا آنها مسیر ایجاد خطر روی دروازه را به بهترین شکل پوشش دهند. اتفاقی که باعث شده حامد لک اکنون با ۴ کلین شیت و بسته نگه داشتن دروازه اش به مدت ۳۶۰ دقیقه در مسیر دستیابی به یک رکورد جالب توجه گام بردارد.

لک در بازی روز گذشته به عنوان گلری باتجربه البته توانسته بود با خط دفاعی تیمش هماهنگی مناسبی را شکل دهد و استادیوم خالی از تماشاگر آزادی کاملا صدای واضح او را که خط دفاعی و حتی دیگر بازیکنان را برای پوشش فضاهای خطرساز رهبری می‌کرد را به گوش می‌رساند.

باید دید گلر باانگیزه سرخ‌ها که در لیگ قهرمانان البته نشان داده بود که در زمان موقعیت حریفان نیز می‌توان به کیفیت فنی او تکیه کنند، تا چه زمانی قادر به حفظ این رکورد خواهد بود. جایی که بزرگ‌ترین ماموریت او قطعا در فینال آسیا خواهد بود تا شرایط را به سود تیمش شکل دهد.

 

منبع: 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gydz3