پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 - 14 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/26 12:01
کد خبر: 13178

پرسپولیس باشگاه قطری خواهان بشار رسن را تهدید کرد

باشگاه پرسپولیس در نامه ای به باشگاه قطری خواهان بشار رسن و فدراسیون فوتبال این کشور، مذاکرات با این بازیکن را غیرقانونی اعلام کرد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، همان‌طور که پیش از این سرپرست باشگاه پرسپولیس در اظهارات خود اعلام کرده، بعد از وصول گزارش‌های متعدد و پس از اینکه برای مدیران باشگاه مسجل شد یک باشگاه قطری به صورت غیر قانونی با بشار رسن وارد مذاکره شده و به دنبال توافق با اوست، در تاریخ یک‌شنبه ۲۰ مهر، در قالب نامه‌، تذکر جدی برای این باشگاه قطری ارسال شد. در جریان آن، ضمن اعلام وضعیت قراردادی این بازیکن، هشدار داده شد که باشگاه قطری خود را در آستانه شکایت پرسپولیس قرار داده است.

در بخشی از نامه به باشگاه قطری آمده است: پرسپولیس از طرق گوناگون متوجه شد که با بشار رسن وارد مذاکره شده‌اید. از آنجا که این بازیکن قرارداد قانونی و معتبر با باشگاه دارد، این کار کاملا خلاف قوانین و مقررات فیفا بوده و بر اساس آئین‌نامه فیفا، علاوه بر جرائم مالی، به بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه متخلف منجر خواهد شد. از این رو جدا هشدار می‌دهیم که از هرگونه تماس و مذاکره با بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس خودداری کنید چرا که پرسپولیس حقوق خود را محفوظ می‌دارد و مراتب جهت رسیدگی به مراجع انضباطی فیفا اعلام می‌شود.

یک روز بعد از ارسال این نامه، در تاریخ ۲۱ مهرماه نیز نامه‌ای برای اطلاع‌رسانی نسبت به اتفاقات رخ داده به فدراسیون قطر ارسال شد و پرسپولیس این فدراسیون را از اقدام غیرقانونی و غیرحرفه‌ای باشگاه قطری آگاه کرد.

پرسپولیس با یادآور شدن مفاد قانونی در این زمینه نسبت به پیگیری این موضوع در فیفا هشدار داده بود.

 

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bdge3