سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/26 09:36
کد خبر: 13166

عبدی: قرعه پرسپولیس انگیزه ما را بیشتر کرد

​هافبک جدید سایپا می‌گوید تقابل با پرسپولیس در هفته اول انگیزه آنها را برای شروع لیگ برتر بالاتر برده است.

مهرداد عبدی درباره جدایی از گل‌گهر اظهار کرد: یک فصل خوب در سیرجان داشتم که با خاطرات خوش تمام شد. با وجود اینکه بازیکنان خوبی داشتیم، اما بخاطر اینکه سال اول حضور تیم در لیگ برتر بود، شرایط متفاوتی نسبت به سایر باشگاه‌ها سپری کردیم ولی خوشبختانه در آخر با رتبه خوبی فصل را به پایان رساندیم.

او در خصوص دلیل انتخاب سایپا عنوان کرد: سایپا تیم با ثباتی است که سالیان زیادی در لیگ برتر حضور دارد و همیشه جزو تیم‌های با کیفیت به حساب می‌آید. ضمن اینکه آقای صادقی مربی جوان و با انگیزه‌ای هستند که سال گذشته نشان دادند می‌توانند حتی با استفاده از جوانان نتیجه بگیرند؛ مطمئنا امسال هم به دنبال نتایج بهتری هستند و توانایی موفقیت‌های بیشتر را دارند.

هافبک جدید سایپا ادامه داد: پیشنهاداتی داشتم ولی الان از حضور در باشگاه سایپا و چنین انتخابی خوشحال هستم و به نظرم بهترین انتخابی بود که می‌توانستم داشته باشم چراکه تیم و سرمربی با انگیزه‌ای داریم که تشنه موفقیت هستند. امیدوار هستم به یکدیگر کمک کنیم تا سایپا در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشد.

عبدی درباره قرعه سایپا که در هفته اول لیگ برتر باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، ابراز کرد: اگر بگوییم قرعه آسانی داریم و عنوان کنیم پرسپولیس در اول فصل هماهنگی زیادی ندارد، حرف درستی نیست چون برخلاف تمام تیم‌های ایران، پرسپولیس آماده‌تر از همه است. آنها تازه لیگ قهرمانان آسیا را تمام کردند و به نظرم در بهترین شرایط هستند ولی مطمئن باشید سایپا با جوانان و بازیکنان با تجربه‌ای که دارد از همین شروع فصل با آمادگی بالایی وارد می‌شود.

او تاکید کرد: بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و حالا که قرعه اول ما به پرسپولیس خورده، بیشتر انگیزه گرفتند و حتی در تمرینات پُرتلاش هستند تا به ترکیب برسند. تلفیق جوانان و با تجربه‌ها که آقای صادقی مد نظر دارد، قطعا به تیم کمک می‌کند تا حتی در بازی‌های بزرگ مثل پرسپولیس هم به خواسته خودمان برسیم و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2r6nm2