سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/25 05:05
کد خبر: 13133

درخواست عجیب بشار رسن از هواداران

بشار رسن ، هافبک عراقی سرخپوشان بار دیگر تاکید کرد که می‌خواهد از جمع شاگردان گل محمدی جدا شود و به قطر سفر کند.

جدایی بشار رسن هافبک بازیساز پرسپولیس که در سه فصل اخیر نمایش درخشانی را در ترکیب سرخپوشان داشته و در میان هواداران نیز محبوبیت ویژه‌ای را دارد، از جمع شاگردان گل محمدی سوژه روزهای اخیر رسانه‌ها بوده است؛ رسن به رغم بازگشت دوباره به ایران، به دنبال آن است تا بتواند رضایت مدیران پرسپولیس را جلب کند و رضایت‌نامه خود را به مقصد فوتبال قطر بگیرد. از تیم القطر به عنوان مقصد احتمالی رسن یاد می‌شود.

هافبک عراقی پرسپولیس آخرین در آستانه نیمه شب گذشته با انتشار پستی ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به حواشی روزهای اخیر واکنش نشان داد و بار دیگر خواستار جدایی از جمع سرخپوشان شد؛ درخواست رسن در حالی بار دیگر مطرح شد، که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از این ویدیو حرف آخر را زد و اعلام کرد که به شدت مخالف جدایی او است. رسن در ویدئو اینستاگرامی خود گفت:

من بهترین ۳ سال فوتبالم رو در پرسپولیس داشتم و بهترین بازیها را در این تیم ‌انجام دادم. هیچ کجای دنیا دیگر چنین هواداران و حمایتی نخواهم دید. من با وجود مصدومیت ها و حتی پس از فوت مادرم هم برای پرسپولیس بازی کردم و هواداران‌ همیشه به من می‌گویند با معرفت!

وی همچنین از تجربه شیرین صعود به فینال آسیا گفت و ادامه داد:

در این سالها چندین مربی، مدیرعامل و بازیکن آمدند و رفتند ولی باز هم پرسپولیس نتیجه گرفت، ما با ۱۳ بازیکن به فینال آسیا رسیدیم اما الان بدون من هم بازیکنان خوب زیادی در تیم حضور دارند.

رسن درباره دیدار شب گذشته‌اش با رسول پناه گفت:

همه جلسه های من با مدیران باشگاه در این چند سال ۱ ساعت طول نکشید اما دیشب نزدیک ۲ ساعت با رسول پناه صحبت می‌کردیم؛ من بازیکن ایرانی نیستم و باید یه روزی برم از اینجا اما باشگاه به من این اجازه را نمی دهد. از باشگاه پرسپولیس و هواداران خواهش می کنم کمکم کنند، ان شاءالله  قهرمان آسیا می شویم.

هافبک عراقی از دلیل اصرارش برای پیوستن به تیم‌های قطری پرده برداشت و گفت:

رفتن به قطر به‌خاطر مشکلات خانوادگی، آینده زندگی‌ام و خواسته خودم است و کسی به من این حرفها را یاد نداده است؛ از قطر به ایران آمدم تا به صورت دوستانه جدا شوم چرا که مشکلات زیادی دارم. هرکجا که باشم به عنوان یک هوادار ‌پرسپولیس آرزوی موفقیت برای این تیم و هواداران آن را دارم. از الان هوادار و عاشق پرسپولیس هستم و در هیچ تیمی نمی توانم هوادارانی به مانند هوادار پرسپولیس پیدا کنم.

پی نوشت : پس از انتشار این ویدئو هواداران پرسپولیس که حالا متوجه شده اند باشگاه در انجام وظایف خود به خوبی عمل کرده و بشار رسن ملزم به انجام تعهداتش در پرسپولیس است ،  یک صدا چه در پیج اینستاگرامی او و چه در فضای مجازی عنوان کرده اند که بشار رسن حق جدایی ندارد و در نهایت اگر هم او خواهان جدایی از پرسپولیس است باید در فینال آسیا حاضر باشد تا در نهایت شاید بتواند در نیم فصل به تیم جدیدش بپیوندد .

از سوی دیگر یحیی گل محمدی هم بار دیگر به شدت با جدایی او اعلام مخالفت کرد.

بدین ترتیب می توان انتظار داشت که پرونده جدایی بشار رسن از پرسپولیس حداقل تا نیم فصل مختومه خواهد بود.

 

منبع: پارس فوتبال 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gl692