چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/22 10:51
کد خبر: 13038

صدای پای برکناری‌ در پرسپولیس

به زودی حداقل سه نفر دیگر از باشگاه پرسپولیس رفتنی می‌شوند و حتی برخی اعتقاد دارند دامنه این تغییرات به دفتر برخی از مدیران ارشد باشگاه هم می‌رسد

با اینکه پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد اما این اتفاق بزرگ و تاریخی هم نتوانست حواشی و جنجال‌های اطراف تیم را کمرنگ کند. سرخپوشان در بازگشت از قطر، با مسائلی مواجه شده‌اند که اگر ادامه یابد، می‌تواند وضعیت تیم و باشگاه را برای فصل آینده بدتر از هر زمان دیگری کند. جدا از تمام دعواهای پشت پرده و مصاحبه‌ها و واکنش‌های جنجالی اعضای تیم و پیشکسوتان، شاهد یکسری تغییرات هم هستیم. به‌عنوان مثال، به‌تازگی مدیر مالی باشگاه که فردی به‌شدت حاشیه‌ساز و جنجالی بود و ماجرای درگیری او با برخی از بازیکنان سرشناس از جمله علیرضا بیرانوند را حتماً به یاد می‌آورید، از کارش برکنار شده و ‌فرد دیگری را در این پست می‌بینیم.


مدیر مالی قبلی باشگاه اخراج شد و با این حال برخی از اطرافیان پرسپولیس می‌گویند دستور برکناری او از «بالا» آمده بود. البته این اولین یا آخرین تغییر نیست. قبل از برکناری دیناروند، ماجرای دستگیری و سپس اخراج خواجه‌وند حسابی جنجال‌ساز شد. حالا این روند قرار است طی هفته‌های آینده ادامه یابد. آن‌طور که شنیدیم، به زودی حداقل سه نفر دیگر از باشگاه رفتنی می‌شوند و حتی برخی اعتقاد دارند دامنه این تغییرات به دفتر برخی از مدیران ارشد باشگاه هم می‌رسد. به هر حال پرسپولیس وضعیت جالبی ندارد و ممکن است تغییرات بعدی، شرایط مدیریتی باشگاه را دگرگون کند.

 

منبع: خبر ورزشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nvyx2