پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/15 15:21
کد خبر: 12851

هوادار دو آتیشه پرسپولیس دچار ایست قلبی شد + جزئیات

محمد قاسمی هوادار پرسپولیس بعد از برتری پرسپولیس برابر النصر دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.

پرسپولیس به میدان رفت، بازی را شروع کرد و در سر هوادارانش، حال و هوای صعود به فینال آسیا بود. سرخ‌ها دوست داشتند از این مانع هم بگذرند و به فینال برسند؛ چه رؤیای شیرینی، چه جذابیت بزرگی البته اوضاع تا این حد شیرین هم به پایان نرسید.

 

محمد قاسمی هوادار پرسپولیس در روستای اسلام‌آباد هم یکی از میلیون‌ها هواداری بود که داشت بازی را می‌دید. او هم مثل همه، به خاطر پنالتی که النصر به دست آورد، شاکی شد و با گلی که مهدی عبدی زد، به هوا پرید. تا دقیقه ۱۲۰ بازی، دعا می‌کرد بالاخره تیمش یک گل بزند و البته نگاهش به ساق پای مدافعان و دروازه‌بان تیم بود که گلی نخورند. بازی با تساوی به ضربات پنالتی رفت. دیگر تپش قلب‌ها بود که بالا رفت و نفس‌هایی که در سینه حبس شد. پرسپولیس خوب پیش می‌رفت و در نهایت با دست حامد لک و پای چپ علی شجاعی، صعود به فینال تکمیل شد، اما قلب محمد، جواب این شوک شیرین را نداد. محمد بعد از برتری پرسپولیس برابر النصر دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.

 

عبدالرسول قنبری، بخشدار بیکاه شهرستان رودان گفت:

«قاسمی از پیشکسوتان فوتبال روستای اسلام‌آباد شهرستان رودان دو شب پیش و دقایقی بعد از برتری تیم فوتبال پرسپولیس برابر النصر عربستان در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از شدت هیجان دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد. این مربی فوتبال روستای اسلام‌آباد و هوادار تیم پرسپولیس، سابقه بیماری قلبی داشته و به گفته خانواده‌اش از هرگونه هیجان از سوی پزشکان منع شده بود.»

 

منبع: پارس فوتبال 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48gam3