پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 - 14 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/12 05:42
کد خبر: 12748

پخش زنده بازی پرسپولیس و النصر امروز 12 مهر

تیم های پرسپولیس و النصر در چارچوب بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

 

نتیجه دیدار پرسپولیس و النصر

 

تیم های فوتلال پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

 حمدالله عبدالرزاق (۳۶ - پنالتی) برای النصر و مهدی عبدی (۴۲) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

 

پرسپولیس در این مسابقه باوجود محرومیت یکباره عیسی آل کثیر و شوک به سرخپوشان، بازی برابری را با نماینده عربستان انجام داد و حتی در زمان هایی از مسابقه می توانست از حریفش پیش بیافتد. 

 


جهت دریافت فوری یارانه ۴۰۰ تومانی اینجا کلیک کنید..


 

 

پرسپولیس در نیمه نخست روی خطای بشار رسن به تیم النصر یک ضربه پنالتی داد و حمدالله این پنالتی را به گل تبدیل کرد. سه دقیقه پیش از پایان نیمه نخست، مهدی عبدی جانشین آل کثیر توانست گل تساوی را به ثمر برساند تا خیال پرسپولیس تا اندازه زیادی راحت شود.

 

در نیمه دوم هم النصر و هم پرسپولیس صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شدند اما تلاش آنها برای به ثمر رساندن گل دوم ثمری نداشت.

 

به این ترتیب بازی به وقت های اضافه کشید و در صورت تساوی در دو زمان ۱۵ دقیقه، ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برنده خواهد بود.

 

محمد تقی الجعفری داور سنگاپوری در این مسابقه به شجاع خلیل زاده، احسان پهلوان و وحید امیری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

 


فوری//*‌ جهت ثبت نام فوری یارانه معشیتی دولت اینجا کلیک کنید...


 

 

نیمه اول

دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز برگزار شد که نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. حمدالله عبدالرزاق (۳۶ - پنالتی) برای النصر و مهدی عبدی (۴۲) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

 

پرسپولیس این بازی را در حالی آغاز کرد که عیسی آل کثیر را به دلیل محرومیت انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اختیار نداشت و مهدی عبدی به جای او درون ترکیب قرار گرفت.

 

در ۱۰ دقیقه ابتدایی، این تیم النصر بود که بازی را هجومی تر آغاز کرد و فشار بیشتری روی دروازه نماینده ایران وارد کرد. با گذشت زمان و از دقیقه ۲۰ به بعد این تیم پرسپولیس بود که با پاس‌کاری‌های متوالی مالکیت توپ را در اختیار گرفت. پرسپولیس در دقیقه ۲۶ توسط مهدی عبدی این فرصت را داشت که پاس وحید امیری را درون محوطه جریمه النصر به گل تبدیل کند اما عبدی توپ را به اوت زد.

 

در دقیقه ۳۲ بشار رسن از سمت راست تیم پرسپولیس خود را به محوطه جریمه النصر رساند و پاسی را برای مهدی عبدی ارسال کرد اما مهاجم جوان پرسپولیس بازهم قدر این پاس را ندانست.

 

در حالی که جریان بازی به سود پرسپولیس بود، بشار رسن در دقیقه ۳۴ روی بازیکن تیم النصر مرتکب خطای پنالتی شد. حمدالله عبدالرزاق این ضربه پنالتی را در دقیقه ۳۶ با یک ضربه «چیپ» وارد دروازه حامد لک کرد.

 

پرسپولیس برای جبران گل جلو کشید و دروازه تیم النصر را تحت فشار قرار داد. در نهایت فشار پرسپولیس در دقیقه ۴۲ جواب داد و سانتر بشار رسن را مهدی عبدی با ضربه‌ای سر زیبا درون دروازه حریف جای داد.

 

در این نیمه، شجاع خلیل زاده از محمد تقی الجعفری داور سنگاپوری کارت زرد گرفت.

 

منبع: مهر

 

 

تیم های پرسپولیس و النصر در چارچوب بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.گفتنی است بازی پرسپولیس و النصر عربستان امشب شنبه ۱۲ مهر ۹۹ ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می شود.

 


جهت دیدن پخش زنده بازی پرسپولیس اینجا کلیک کنید


 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با النصر

حامد لک، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل کثیر

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45b5d4