یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/06 03:06
کد خبر: 12599

پخش زنده بازی پرسپولیس و السد امروز 6 مهر + نتیجه بازی

این ۲ تیم از ساعت ۱۷:۱۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه "اجوکیشن سیتی" به مصاف هم می‌روند.

 

نتیجه بازی

 

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خیلی خوشحالیم که بازی را بردیم. دیدار فوق العاده سختی بود اما لیاقت این برد را با وجود مشکلات زیاد داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تیم حریف مهره‌های هجومی خیلی خوبی داشت. توانستیم با دفاع تیمی خوب و عملکرد بازیکنان خصوصاً در خط دفاع و دروازه به خوبی پوشش دهیم. این برد را به هواداران که انرژی مثبتی دادند تبریک می گویم. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که باعث افتخار ایران و هواداران پرسپولیس شدند. آنها فداکارانه این بازی را بردند. حس غرور انگیزی است. آنها شایسته بهترین‌ها هستند.

وی درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس مقابل السد تاکید کرد: آنها شایسته بهترین‌ها هستند. راهی را شروع کرده ایم و امیدوارم بتوانیم آن را با تمام مشکلاتی که بود ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس مثل سال ۲۰۱۸ می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان برسد؟ تصریح کرد: ما راه خیلی سختی پیش رو داریم. بازی‌های سختی را هم طی کردیم. از انتهای جدول به صدرنشینی مرحله گروهی رسیدیم. کار بزرگی انجام شد. پس از آن هدفمان بازی با السد بود که خدا را شکر از این مرحله هم به خوبی عبور کردیم.

 

گل محمدی یادآور شد: اگر بازی‌ها در استادیوم آزادی با ۱۰۰ هزار هوادار بود کار برای هر رقیبی در آنجا خیلی سخت می‌شد. خوشحالم تا این مرحله آمدیم. مشکلات زیادی تا همین جا هم داشتیم. بازیکنان با خستگی و مصدومیت در این بازی حاضر شدند. امیدوار به بازی‌های بعدی هستیم. هر تیمی در این مرحله به ما بخورد قطعاً خیلی قوی خواهد بود. باید تمرکز خودمان را بر روی بازی بعد بگذاریم. تا اینجا خیلی خوب بودیم اما کارمان هنوز تمام نشده و ادامه دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره سه تعویض همزمان پرسپولیس در دقایق پایانی و گلی که این تیم پس از این تعویض‌ها زد تاکید کرد: بازیکنان در شرایط خستگی زیادی هستند. الان هم که طاقت می‌آورند به خاطر وجود هواداران است. خیلی چیزها بخاطر خانواده و غیرت زیاد آنهاست. از تک تک آنها ممنونم. خجالت می کشم در صورت آنها نگاه کنم. به هر حال مجبور شدیم چند بازیکن تازه نفس بیاوریم و انصافاً عملکرد آنها هم خوب بود. فکر می‌کنم انرژی تازه ای که دادند باعث شد به گل برتری برسیم.

 

 

جهت دیدن پخش زنده بازی پرسپولیس اینجا کلیک کنید

 

 

نشریه الرایه قطر گزارشی درباره بازی حساس امشب میان تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نوشت.

 

قطری‌ها در این گزارش نوشته اند که پرسپولیس یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های آسیایی است و یک سرمربی توانمند هدایت آن‌ها را بر عهده دارد. تیم السد باید مراقب حرکات وحید امیری، بشار رسن و عیسی آل کثیر باشد. شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان هم از بازیکنان خوب پرسپولیس هستند.

 

 

این ۲ تیم از ساعت ۱۷:۱۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه "اجوکیشن سیتی" به مصاف هم می‌روند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48ypw3