جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/02 13:20
کد خبر: 12502

عملکرد ضعیف خط حمله پرسپولیس

​خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس با ثبت صفر گل زده در سه بازی اخیر این تیم، عملکرد ضعیفی داشته است.

چالشی که این روز‌ها تیم فوتبال پرسپولیس با آن مواجه است، ضعف خط حمله این تیم است. مهاجمان سرخ‌پوشان قدرت لازم را برای گلزنی ندارند و سرخ‌پوشان تمام کننده هم ندارند. آرمان رمضانی هم هنوز نتوانسته با تیم هماهنگ شود و مشخص نیست با توجه به سبک بازی او، یحیی گل‌محمدی می‌خواهد چگونه از این مهاجم استفاده کند. عیسی آل‌کثیر هم هرچند مقابل التعاون موفق شد یک ضربه پنالتی بگیرد اما هنوز پایش به گلزنی باز نشده است.

جای خالی مهدی ترابی و علی علیپور در فاز تهاجمی پرسپولیس در بازی‌های اخیر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کاملاً محسوس است و چالش اصلی یحیی، بازگرداندن توان خط آتش تیم‌اش است. در سه بازی اخیر پرسپولیس در آسیا، این تیم توانسته تنها دو گل به ثمر برساند که یک گل آن فقط در جریان بازی بوده و آن یک گل دیگر از روی نقطه پنالتی بدست آمده است.

آن گلی هم که در جریان بازی بدست آمد از روی نقطه کرنه و توپی که در برگشت نصیب شجاع خلیل‌زاده شد، به ثمر رسید. یعنی در واقع آن گل هم در یک حرکت تاکتیکی و در جریان عادی بازی به ثمر نرسید. نکته قابل توجه این است که هیچ‌یک از این دو گل را مهاجمان پرسپولیس به ثمر نرسانده‌اند و به جز گل شجاع که مدافع سرخ‌پوشان است، ضربه پنالتی را هم بشار رسن هافبک آنها به گل تبدیل کرد تا خط حمله پرسپولیس با ثبت صفر گل در سه بازی، کارنامه ضعیفی را تا اینجای رقابت‌ها از خود به جا بگذارد.

 

 

منبع: میزان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27ybe2