پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/31 15:03
کد خبر: 12449

واکنش سرمربی الدحیل به پیروزی مقابل پرسپولیس

سرمربی الدحیل با بیان اینکه دیدار با پرسپولیس اولین فینال تیمش بود گفت: باید برای بازی التعاون آماده شویم و کار را تمام کنیم.

ولید الرکراکی سرمربی الدحیل قطر پس از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: می‌دانستیم که مقابل تیم بسیار پرقدرتی قرار می‌گیریم. این اولین فینال ما بود که باید می‌بردیم و بردیم تا راه صعود را هموار کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز کار برای تیمش به پایان نرسیده است، گفت: ذهنیت پیروزی را داشتیم اما هنوز چیزی به‌دست نیاورده‌ایم و باید با استراحت کردن و ریکاوری نیروی خود را بازیابی کنیم ‌تا در فینال بعدی مقابل التعاون حضوری قوی داشته باشیم.

سرمربی الدحیل درباره عملکرد بازیکنان تیمش در این مسابقه گفت: ادمیلسون جونیور و کریم بوضیاف، بازگشت درخشانی به ترکیب داشتند و آنها را تعویض کردم چون ریسک بزرگی بود تا آنها را تا انتهای بازی نگاه دارم. از تیم پزشکی بسیار تشکر می‌کنم که این دو بازیکن را که مدت طولانی در زمین بازی حضور نداشتند، آماده چنین دیدار بزرگی کردند.

الرکراکی درباره بخشیده شدن محرومیت بن‌عطیه، مدافع سرشناس تیمش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار کرد: درباره بخشیده شدن بن‌عطیه اولاً باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر کنم که به اشتباه خودشان اعتراف کردند و آن اشتباه را برطرف کردند. بازگشت و داشتن بن عطیه در قلب دفاع که رهبری آن جناح را بر عهده دارد برای ما بسیار اهمیت داش

 

 

منبع: ایسنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36yv74