پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/30 07:25
کد خبر: 12396

نادری در پرسپولیس می‌ماند یا می‌رود؟

​مدافع چپ پرسپولیس که در دو فصل گذشته به صورت قرضی به پرسپولیس آمده بود وضعیت حضور وی در این تیم برای فصل آینده همچنان نا مشخص است.

محمد نادری مدافع چپ پای پرسپولیس که سال گذشته و از نیم فصل دوم با درخواست برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس اضافه شد برای حضور در جمع قرمزها باید رضایت باشگاه کورتریک را جلب کند. نادری تاکنون با ۲ قرارداد موقت برای یک‌فصل و نیم در پرسپولیس حضورداشته است. او ۲ سال دیگر با کورتریک قرارداد دارد و از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که این باشگاه به دنبال انتقال قرضی برای یک‌فصل دیگر است.

آنچه مشخص است محمد نادری علاقعه دارد در پرسپولیس بماند و کادر فنی هم در لیستی که به رسول پناه تحویل داده تاکید زیادی بر ماندن این مدافع چپ داشتند. باشگاه هم گفته است که به دنبال حفظ او هستند و قبل از پایان لیگ بیستم مکاتبات خود را با کورتریک آغاز کردند که امیرحسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی اعلام کرد پالس های مثبتی از مکاتبه به باشگاه بلژیکی دریافت کردیم و باشگاه کورتریک هم مشکلی با این مساله ندارد. باشگاه کورتریک قصد ندارد از این بازیکن در تیم خود استفاده کند ولی ممکن است بعضی تیم‌های داخلی سراغ نادری و کوتریک بروند و در این صورت قیمت رضایتنامه اش افزایش می‌یابد. البته کورتریک تنها تصمیم‌گیرنده نیست و هر توافقی برای انتقال باید سه‌جانبه باشد.

بعد از جدایی دو ستاره تیم پرسپولیس (علی علیپور و مهدی ترابی) که در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا شدند کادر فنی پرسپولیس اصلا علاقه ندارد یک بازیکن دیگر را از دست بدهد.

نادری بعد از این‌که چند بازی آخر پرسپولیس در لیگ نوزدهم را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، در بازگشت دوباره و مسابقه نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال دوباره مصدوم شد که در نهایت این بازی به شکست پرسپولیس ختم شد. قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا هم اعلام شد که آسیب‌دیدگی نادری مانع می‌شود که به این دوره از بازی‌های لیگ قهرمانان برسد. 

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و در پست نادری، سراغ سعید آقایی یکی از بازیکنان مدنظر یحیی رفت و در دفاع چپ او را به خدمت گرفت تا در صورت بازگشت نادری به جمع قرمزها رقابت در این پست به اوج خود برسد.

محمد نادری قبل از حضور تیم پرسپولیس در قطر جلسه ای مشترک با یحیی گل محمدی برگزار کرد که به نظر می رسید خروجی جلسه ماندن نادری در پرسپولیس باشد اما هنوز این ماندن به صورت رسمی اعلام نشده و حتی پیشنهادهای چند تیم به نادری رسانه ای شده است.

باشگاه پرسپولیس باید در کنار پرداخت مبلغ رضایت نامه نادری به کورتریک بر سر مبلغ قرارداد این بازیکن برای فصل بیستم با وی به توافق برسد، موضوعی که این روزها یکی از چالش های مدیربرنامه های نادری و سرپرست باشگاه پرسپولیس است. باید منتظر ماند و دید آیا موانع حضور نادری در باشگاه پرسپولیس در مذاکره با کورتریک رفع خواهد شد یا باید نادری را در فصل بیستم در پیراهن تیمی بجز پرسپولیس خواهیم دید.

این روزها مهدی رسول پناه که بعد از جدایی ستاره های این تیم و مشکلاتی که با یحیی گل محمدی داشت مورد انتقاد شدید هواداران این تیم است اصلا دوست ندارد با جدایی نادری روابط او با هواداران این تیم و یحیی گل محمدی بیشتر از این تیره و تار شود.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45yxx3