پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/11 11:31
کد خبر: 11848

خرید بزرگ پرسپولیس مشخص شد+ عکس

باشگاه پرسپولیس می‌خواهد به اهداف خود در فصل نقل و انتقالات برسد.

محمدرشید مظاهری چند روزی است با مسئولان باشگاه تراکتور تبریز وارد جنگ و دعوا شده و قصد جدایی دارد. او حتی نامه فسخ قرارداد یک‌طرفه را امضا کرد و به سازمان لیگ فرستاد اما آنجا با جدایی‌اش از تراکتور مخالفت شد زیرا دلایلی که عنوان کرد، کامل نبود.

 

حالا خبر می‌رسد باشگاه تراکتور برای حذف نام مظاهری از لیست خود قانع شده زیرا مدیران باشگاه می‌دانند که او اگر برگردد هم دلش با سرخ‌های غرب کشور نیست و از این رو، بعد از جام حذفی، قید مظاهری را می‌زنند اما شنیدیم در این صورت، مظاهری با دریافت رضایتنامه خود و همچنین کسب مجوز قانونی از سازمان لیگ، راهی پرسپولیس می‌شود.

 

یکی از ارکان اصلی تیم فوتبال پرسپولیس در این مورد گفت: وقتی متوجه شدیم مظاهری هیچ علاقه‌ای به بازگشت به تراکتور ندارد، مذاکراتی را با این بازیکن شروع کردیم و تا مراحل خوبی هم پیش رفتیم. امیدواریم مشکل مظاهری حل شود و در آرامش کامل بتوانیم با این بازیکن، عقد قرارداد کنیم. اگر بدانیم مشکلات حقوقی در مسیر حضورش به پرسپولیس وجود دارد، قیدش را می‌زنیم اما در این شرایط، مظاهری با پرسپولیس تمام کرده و بعد از فسخ قرارداد با تراکتور، رسماً پرسپولیسی می‌شود.

 

منبع:‌برنا

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45mp93