جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/03 02:02
کد خبر: 10895

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نفت MIS

مصدومیت و محرومیت چند چهره قابل اعتنای سرخ‌ها باعث چند تغییر اجباری در ترکیب سرخ‌ها خواهد شد.

به گزارش رصد ورزشی : شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی مهمترین غایبان پرسپولیس در مسجد سلیمان و جدال با نفت محسوب می‌شوند تا یحیی گل محمدی تیمش را با شرایطی خاص و تغییراتی اجباری مقابل حریف خود قرار دهد.


به این جمع باید محسن ربیع خواه، علیرضا بیرانوند، محمد انصاری و کریستین اوساگوآنا را هم اضافه کرد تا مشخص شود سرمربی سرخ‌ها که بدون هیاهو و بهانه جویی به دنبال دستیابی به اولین جام لیگ برتری در کارنامه‌اش است، با هفت غایب قطعی کار سختی مقابل حریف پیش رو داشته باشد.

 

بوژیدار رادوشویچ بعد از جشن دهمین کلین شیت فصل خود اکنون برای حفظ آمار خود که تنها یک گل دریافتی را در فصل جاری ثبت کرده، امید به درخشش دوباره در ترکیب تیم را دارد و امشب نیز با پیراهن شماره ۴۴ کار سختی در جدال با نفت مسجد سلیمان خواهد داشت تا همچنان به بال اثبات این باشد که خلا بیرانوند کمترین دغدغه این تیم خواهد بود.

 

با بازگشت احتمالی محمد نادری احتمالا او در کنار سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی شیری چهار بازیکن خط دفاعی تیمش را برابر حریف تشکیل دهند. در صورتی که در تست نهایی، نادری قادر به همراهی تیمش نباشد یحیی از وحید امیری در این پست سود خواهد برد.

 

در خط میانی تکلیف یحیی گل محمدی تقریبا مشخص است؛ احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا در کنار زوج تهاجمی بشار رسن و سیامک نعمتی که این روزها در اوج آمادگی قرار دارند خواهند بود و باید دید برابر نفت مسجد سلیمان کار را پیش خواهند برد یا خیر.

 

در خط حمله نیز علی علیپور با توقف دیگر مدعیان آقای گلی بار دیگر امید خود را برای کاهش فاصله در این بازی جستجو می‌کند و در کنار خود وحید امیری یا امید عالیشاه (در صورت عدم آمادگی محمد نادری) را خواهد دید.


 

ترکیب احتمالی پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ
سیدجلال حسینی
محمد حسین کنعانی زادگان 
مهدی شیری
محمد نادری (وحید امیری)

احمد نوراللهی
کمال کامیابی‌نیا
بشار رسن
سیامک نعمتی

وحید امیری (امید عالیشاه)
علی علیپور

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zyln2