پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/31 02:57
کد خبر: 10804

جزئیات بازگشت محسن مسلمان و سروش رفیعی به پرسپولیس

پرسپولیس اگر بتواند قرارداد بشار رسن را تمدید کند، یحیی گل‌محمدی دنبال خرید هافبک بازیساز اسمی نخواهد رفت.
روزنامه خبر ورزشی نوشت: این روزها و پس از به بن‌بست خوردن مذاکرات بشار رسن با مهدی رسول‌پناه و مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، شایعات مختلفی پیرامون احتمال جدایی این هافبک عراقی به راه افتاده و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون جانشین یا جانشینان این بازیکن انجام شد. یکی از این بازیکنان محسن مسلمان، مهندس سابق پرسپولیس بود که نزول فاحشی داشته و از بعد پرسپولیس در هیچ تیمی ۳ بازی کامل نکرده است! به نظر می‌رسد ادامه همکاری سپاهان و محسن مسلمان با پایان فصل در هر صورت غیرممکن است و مسلمان تحت هدایت مربی دیگری در سپاهان نیز نمی‌تواند به ترکیب اصلی راه یابد و بار دیگر خودش را به‌عنوان یک هافبک بازیساز و طراح در فوتبال ایران مطرح کند. درست به همین دلیل اخبار جدیدی- آن‌هم در فضای مجازی و نه حقیقی- سعی در وصل کردن مسلمان به فوتبال و پرسپولیس دارند. خبری عجیب که توسط یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس (نام محفوظ!) تکذیب شد.

 

این عضو کادر فنی پرسپولیس ضمن تعریف از گذشته محسن مسلمان یادآور شد این هافبک تکنیکی و پاسور چند سالی می‌شود دیگر انگیزه لازم را ندارد و در لیست گل‌محمدی نیست. طرف به درستی خاطرنشان کرد پرسپولیس دنبال سکونشین دائمی ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان نخواهد رفت. اما حکایت دیگر پلی‌میکر سپاهان اصفهان کمی متفاوت است. هرچند سروش رفیعی در شهرخودرو مشهد آن‌طور که باید و شاید نتوانست نظر یحیی گل‌محمدی را جلب کند، اما سرمربی پرسپولیس سبک بازی اش را قبول دارد. سروش رفیعی یک بازیساز تکنیکی است که شاید تنها ایرادش ضربه زدن بیش از حد به توپ باشد. او هنوز از ۳۰ سالگی رد نشده و می‌تواند در پرسپولیس بدرخشد به شرطی که خودش رضایتنامه اش را بگیرد. اما محبوب‌ترین پلی‌میکر یحیی گل‌محمدی یک عراقی است. سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به سبک بازی بشار رسن دارد و از باشگاه هم خواسته این هافبک عراقی را حفظ کند. از نظر یحیی گل‌محمدی این هافبک عراقی در زمین فوتبال غیرقابل پیش‌بینی و قادر به انجام کارهایی است که کمتر فوتبالیست ایرانی می‌تواند انجام دهد. بشار رسن از همان لحظه‌ای که در شهرآورد برگشت برابر استقلال گل تساوی پرسپولیس را زد و تیمش را از شکست حتمی نجات داد، محبوب یحیی گل‌محمدی شد.

 

سرمربی پرسپولیس آن‌قدر بشار رسن را قبول دارد که بدون آمادگی لازم از او در ترکیب اصلی استفاده کند. بشار هم چه به‌عنوان هافبک و چه مهاجم سایه (بازی با ماشین‌سازی تبریز) توانسته است رضایت گل‌محمدی را جلب کند. پرسپولیس اگر بتواند قرارداد بشار رسن را تمدید کند، یحیی گل‌محمدی دنبال خرید هافبک بازیساز اسمی نخواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39pp74