پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/22 12:40
کد خبر: 10526

توضیحات پزشک پرسپولیس در مورد کرونایی شدن بازیکن جوان

​پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از بازیکنان پرسپولیس و همچنین مصدومیت تعدادی از بازیکنان توضیحاتی را ارائه داد.

علیرضا حقیقت با اشاره به ابتلای یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس به کرونا گفت: یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس چندی پیش علائم سرماخوردگی داشت و به همین خاطر به سرعت از اردوی تیم خارج شد. متاسفانه جواب تست او مثبت شد و بلافاصله قرنطینه خانگی را آغاز کرد.

وی افزود: از طرفی دیگر از بازیکنانی که با او هم اتاق بودند و بیشترین برخورد را داشتند هم بلافاصله تست گرفته شد که خوشبختانه تست آنها منفی شد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی که در نظر گرفته شده، این بازیکن بین ۱۰ تا ۱۴ روز باید در قرنطینه باشد و پس از آنکه تست او منفی شد، به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

حقیقت در مورد آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم پرسپولیس هم گفت: محمد نادری، امید عالیشاه و وحید امیری مراحل درمان خود را پشت سر گذاشتند و چند روزی بود که تمرینات بدنسازی را زیر نظر مربی تیم انجام می‌دادند. پس از آن هم از روز گذشته بدون مشکل در تمرینات تیمی حاضر شدند.

وی گفت: تنها مورد مصدوم حال حاضر تیم محسن ربیع‌خواه است. او شکستگی جزئی روی پایش دارد و به همین خاطر امروز پایش را گچ گرفت. او هم ۳ تا چهار هفته از تمرینات دور خواهد بود و پس از بهبودی به سایر نفرات اضافه خواهد شد.

 

 

منبع: ایرنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27ngv3