پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/20 02:34
کد خبر: 10390

کوچ شبانه ی بیرانوند به بلژیک

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس برای سفر به بلژیک در فرودگاه امام خمینی حضور پیدا کرد.

به گزارش رصد ورزشی: علیرضا بیرانوند پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره صبح امروز به سمت دوحه قطر و سپس بلژیک پرواز کرد تا امور انتقال‌اش به باشگاه آنتورپ نهایی شود.

 

دروازه‌بان تیم ملی ایران قرار بود بامداد روز بیست و پنجم خردادماه ۹۹ به بلژیک سفر کند و حتی آن زمان در فرودگاه امام خمینی حضور پیدا کرده بود، اما در نهایت سفر او انجام نشد تا این دروازه‌بان با فراهم شدن شرایط سفر به اروپا مجددا برای انجام این کار اقدام کند.بیرانوند که قراردادی سه ساله با باشگاه آنتورپ امضاء کرده و طبق قراردادش از روز دوازدهم تیرماه بازیکن این تیم به حساب آمده و همچنین طی یک هفته اخیر در تمرینات پرسپولیس حضور نداشت، صبح امروز بی سروصدا و بدون حضور خبرنگاران به سمت بلژیک پرواز کرد تا اینبار از موانع اداری حضور در این کشور اروپایی عبور کند. 


 
جالب اینکه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته و در آخرین تمرینِ قبل از دیدار با ماشین‌سازی برنامه خداحافظی با بیرانوند را تدارک دیده بودند اما این اتفاق رخ نداد و این دروازه‌بان که  در سکوت خبری در فرودگاه امام خمینی حضور یافته بود، راس ساعت ۰۵:۳۰ صبح امروز جمعه با هواپیمایی قطر به دوحه  رفت و پس از وقفه‌ای کوتاه  با پرواز دیگری به بروکسل می‌رود.


بیرانوند پس از حضور در بلژیک قرار است در تست‌های پزشکی باشگاه آنتورپ شرکت کند و به نظر می‌رسد مراسم معارفه او نیز پس از آن انجام شود. جالب اینکه بیرانوند قبل از ترک ایران ملاقاتی هم با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی داشت و درباره آخرین مسائل مربوط به فوتبال از او راهنمایی گرفت .

 

 

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ry763