چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/20 11:04
کد خبر: 11285

پخش زنده بازی استقلال و سپاهان

تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

 

شرح گل:

استقلال (1-0): در وقت  های دیدار دو تیم بود که ارسال بلند استقلالی ها در محوطه جریمه به قایدی رسید. در همین لحظه بود که دست مصلح به پشت کمر مهاجم استقلال خورد و موعودی فر اعلام پنالتی کرد. وریا این ضربه پنالتی را برخلاف جهت نیازمند و با شوتی قدرتمند که با روی پا زده شد، به گل اول بازی در دقیقه 6+45 تبدیل کرد.

 

حاشیه ها:

دقیقه 7: نفوذ قایدی به محوطه جریمه سپاهان با تکل محمد طیبی همراه شد که فرهاد مجیدی معتقد به خطای پنالتی بود.

دقیقه 10: ارسال قایدی از سمت راست خط دفاعی سپاهان با نوک پای علی کریمی می رفت به گل اول بازی تبدیل شود که نیازمند به خوبی واکنش نشان داد و این خطر دفع شد.

دقیقه 16: مهدی قایدی در محوطه جریمه سپاهان با حرکتی تکنیکی مدافع مستقیمش را جا گذاشت ولی ضربه او دقت نداشت و با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 24: نفوذ مهدی قایدی به محوطه جریمه با تکل طیبی همراه شد و توپ راهی اوت شد.

دقیقه 4+45:  داور خطای شایان مصلح را که با دست مهدی قایدی را هل داد، اعلام کرد. این تصمیم منجر به ایجاد جنجال در بازی شد و علی کریمی و مهدی کیانی تا حد زد و خورد با هم درگیری پیدا کردند.

دقیقه 57: شوت محمد محبی که از روی یک ضربه ایستگاهی زده شد، با واکنش حسینی به کرنر رفت. ارسال کرنر سپاهانی ها را در ادامه حسینی با تسلط به آغوش کشید.

دقیقه 59: شوت علی کریمی از پشت محوطه جریمه آرام بود و نیازمند توپ را به آغوش کشید.

 

 

نتیجه نیمه اول ؛ استقلال - ۱   سپاهان -0

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در شرایطی با پیروزی استقلال به پایان رسید که تیم تهرانی موقعیت های بیشتری داشت.

دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی از ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه بین تیم های استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول این بازی با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید. وریا غفوری(52-پنالتی) برای استقلال گل زد.

دو تیم که در لیگ برتر هم دو بار به مصاف هم رفتند بودند با شناختی کامل گام در میدان گذاشتند و هر چند در نیمه اول موقعیت هایی روی دروازه ها خلق شد اما در مجموع دروازه ها خیلی تهدید نشد.

با این حال شاگردان فرهاد مجیدی در نیمه اول موقعیت های بیشتری نسبت به حریف خود داشتند و می توانستند در یکی - دو مورد دروازه پیام نیازمند را باز کنند اما موفق به این کار نشدند. یک بار در دقیقه ۱۱ علی کریمی با ضربه ای آرام تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفت اما دروازه بان سپاهان با واکنشی دیدنی این توپ را مهار کرد.

در دقیقه ۱۶ این مهدی قایدی بود که صاحب یک موقعیت خوب شد اما او هم نتوانست دروازه تیم مهمان را باز کند. 

در نیمه اول دو تیم خشونت را در برخی صحنه ها در دستور کار خود قرا رداده بودند که باعث دادن چند کارت زرد هم شد. در دقیقه ۴۱ کی روش روی بازیکن استقلال مرتکب خطا شد که علاوه بر گرفتن کارت زرد باعث توقف چند دقیقه ای بازی شد.

 

 

 

کارت زرد:

مسعود ریگی (28) از استقلال

 

استقلال تهران – سپاهان؛ مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛ ورزشگاه آزادی.

داور: موعود بنیادی فر؛ کمک داوران: محمدرضا منصوری و فرهاد مروجی؛ داور چهارم: اصغر مومنی؛ ناظر داوری: محسن قهرمانی.

 

 

 

تماشاگران ویژه بازی استقلال و سپاهان چه کسانی هستند ؟ +عکس

سه بازیکن تیم فوتبال استقلال  برای روحیه دادن به هم تیمی های خود در بازی با سپاهان وارد ورزشگاه آزادی شدند. فرشید اسماعیلی و امیر ارسلان مطهری که به دلیل آسیب دیدگی نمی توانند در بازی با سپاهان شرکت کنند و همچنین داریوش شجاعیان که از لیست استقلال خارج شده با هم وارد ورزشگاه شدند تا این دیدار که قرار است از ساعت 20:30 دقیقه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شود، از نزدیک تماشا کنند.

 

BO9I6205

 

ترکیب سپاهان

فرهاد مجیدی 11 بازیکن تیم فوتبال استقلال را برای بازی با سپاهان به شرح زیر اعلام کرد:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، آرش رضاوند و مهدی قائدی

روی نیمکت استقلال در این دیدار هم حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، آرش داج‌لیری، فرشید باقری، امیرحسین خدامرادی، محمد بلبلی، علی دشتی، میلاد زکی‌پور و محمد عابدی حضور دارند.

دیدار دو تیم از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

156508825

 

 

ترکیب سپاهان

تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

براساس این گزارش، امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، شایان مصلح، محمدطیبی، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، رضا میرزایی، محمد محبی و کی‌روش استنلی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم انتخاب کرده است.

 

BO9I6205

 

 

در حال بروزرسانی...

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mde54