پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/29 07:28
کد خبر: 21269

ارایه هم‌زمان اینماد و درگاه پرداخت اینترنتی توسط شرکت سداد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد آمادگی دارد از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی و هم ‌زمان با دریافت اینماد، درگاه پرداخت اینترنتی نیز به متقاضیان ارائه کند.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد به‌منظور ایجاد بسترهای لازم برای دریافت هم‌زمان اینماد و درگاه پرداخت، همکاری های بسیاری را طی ماه‌های گذشته با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی داشته که بر اساس آن وب‌سرویس اینماد و پنجره واحد تجارت الکترونیکی به صورت آزمایشی از سوی این شرکت پیاده سازی شد.

این اقدام با هدف ایفای مسئولیت در بهینه‌سازی و تسریع فرایندهای حوزه پرداخت و همچنین رویکرد تعاملی با نهادهای متولی از جمله مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از سوی شرکت سداد صورت گرفت و اکنون سداد، راهگشای سایر شرکت‌های پرداخت الکترونیکی و پرداخت یار شده تا خدمات با استفاده از وب‌سرویس اینماد و پنجره واحد تجارت الکترونیکی، با سرعت بیشتر و مراحل کوتاه‌تر به متقاضیان درگاه پرداخت اینترنتی ارایه شود.

بر همین اساس، اکنون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی یک فراخوان از تمامی شرکت‌های پرداخت‌یار و پرداخت دعوت کرده است تا به وب‌سرویس اینماد و پنجره واحد تجارت الکترونیکی متصل شوند.

بدین ترتیب کسب‌وکارها می‌توانند هنگام دریافت نماد اعتماد الکترونیکی‌ به‌صورت مستقیم درگاه پرداخت اینترنتی نیز دریافت کنند و با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده میان شاپرک و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با ثبت درخواست اینماد، دیگر نیازی به واردکردن مجدد اطلاعات برای دریافت درگاه پرداخت نخواهد بود.

سداد همواره می‌کوشد با پیشگامی برای ایجاد چنین خدماتی، به ارتقای سطح کیفی خدمات پرداخت الکترونیکی در کشور کمک کند و با فراهم آمدن این بستر، متقاضیان درگاه اینترنتی می‌توانند به ‌محض انتخاب شرکت خدمات پرداخت یا پرداخت یار موردنظر از فهرست شرکت‌های متصل به پنجره واحد، ضمن ارسال اطلاعات احرازشده هویت، دامنه، تلفن ثابت و همراه، ایمیل، نشانی، نوع فعالیت، کد رهگیری مالیاتی و... بدون نیاز به ورود مجدد اطلاعات، امکان ثبت درخواست درگاه اینترنتی را نیز داشته باشند.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xq6dl