پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/29 05:10
کد خبر: 21251

موفقیت در اتمام تعمیرات واحد اسید سولفوریک پتروشیمی ارومیه

تعمیرات اساسی واحد اسید سولفوریک پتروشیمی ارومیه برای نخستین بار با انجام 30 هزار و 600 نفرساعت کار مداوم و بدون حادثه ناتوان‌کننده طی مدت 26 روز با موفقیت به پایان رسید.

مدیر عامل پتروشیمی ارومیه با علام این خبر تصریح کرد : واحد اسید سولفوریک در خردادماه سال جاری جهت عملیات تعمیرات اساسی از سرویس خارج گردید و پس از 26 روز تلاش بی‌وقفه گروه‌های مختلف کاری و با استفاده از ظرفیت تولید داخل و همکاری با تولیدکنندگان و قطعه‌سازان داخلی اجرا شد و با موفقیت مجدداً در مدار تولید قرار گرفت.

پژمان اسدی اذعان داشت: به‌منظور حفظ تولید و بهینه‌سازی ظرفیت و رفع مشکلات و تنگناهای واحد در محورهای تولید، ایمنی، انرژی و زیست‌محیطی مبنای تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای این اقدام بود که با توکل به خدای متعال و تلاش مجدانه گروه‌های فنی و تخصصی، تمامی اقدامات  باکیفیت محقق شده است.

اسدی هدف اصلی اورهال را تزریق خون جدید در رگ‌های تجهیزات و دستگاه‌ها به منظور افزایش تولید با سطح ایمنی بالاتر و راندمان و کیفیت مطلوب خواند و افزود: با قرارگرفتن واحد اسید سولفوریک در سرویس انشا الله در سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرینی شاهد افزایش تولید در شاروم خواهیم بود.

شاروم یکی از شرکت‌های تابعه پترول است که در عرضه 5 گروه محصول فعالیت می‌نماید ودر حال حاضر اسید سولفوریک، یک محصول استراتژیک بوده که بعنوان خوراک واحدهای سولفات آمونیم و سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه استفاده می شود.

 

روابط عمومی گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488xym