پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/26 20:10
کد خبر: 21091

بیعت مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان‌های امام خمینی (ره) همزمان با هفته کشاورزی

در چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاد کشاورزی، نماینده ولی‌فقیه، وزیر و تعدادی از مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، دامت‌برکاته تجدید عهد کردند.

همزمان با سالگرد تأسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره)، مراسم بزرگداشتی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانید(نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی)، سید جواد ساداتی‌نژاد (وزیر جهاد کشاورزی) و جمعی از مدیران و کارکنان این نهاد انقلابی در سالن شهدای هفتم تیر بهشت زهرا علیهاالسلام برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی با بیان اینکه شناخت جهاد سازندگی و دانستن پیشینه‌ی این نهاد انقلابی برای همه لازم است، خطاب به کارکنانی که تازه وارد مجموعه جهاد کشاورزی شدند، گفت: باید با پیشینه جهاد سازندگی آشنا شوید تا بتوانید در عرصه‌‌های مورد نیاز، همراه با روحیه‌ای جهادی، نقش‌آفرینی کنید.

وی با اشاره بر ضرورت شناخت و تبیین پیشینه‌ی جهاد سازندگی، بر عدم انحراف از مسیر اصلی و محافظت از آرمان‌های امام راحل و شهدا و نیز حفظ سرمایه‌های نظام اسلامی تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با بیان این که نباید بگذاریم نظام اداری و دیوان‌ها دچار اختلال شود و تبیین در این میان نقش مهمی را ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: از پیشکسوتان تقاضا دارم برنامه‌هایی صحیح و حکیمانه برای معرفی جهادسازندگی آماده کنند و در کنارش از خدمات ارزشمندی که در جهاد کشاورزی انجام گرفته با الهام از پیشینه جهاد سازندگی، آن را به دیگران معرفی کنند.

وی با اشاره به این که شایسته است قدردان تلاش‌های محققان و متخصصان جهاد کشاورزی باشیم، تصریح کرد: دانشمندان جهاد کشاورزی توانستند با بهره گیری از دانش و روحیه جهادی به یاری اقتصاد و تولید کشور بیایید.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اهمیت تجدید عهد و پیمان با شهدا و امام شهدا پرداخت و افزود: شهدای بزرگوار به‌همراه امام عزیزمان، با الهام از خداوند متعال، حرکت شکوهمندی را شروع کردند و ما وظیفه داریم ضمن شناخت این مکتب، از آن محافظت و پاسداری کنیم و نگذاریم انحرافی در درونش پیش بیاید.

گفتنی است این برنامه، سنت هرساله‌ی مدیران و مسئولان وزارت کشاورزی است که همزمان با سالروز تاسیس این نهاد انقلابی به فرمان حضرت امام و هفته جهاد کشاورزی، در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گلزار شهدای بهشت زهرا علیهاالسلام حاضر می‌شوند و با قرائت فاتحه و نثار دسته گل، با آرمان‌های امام و شهیدان، تجدید میثاق می‌کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5k8p