پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/24 06:39
مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی کارکنان و نمایندگان استان فارس:
کد خبر: 20947

معلمان سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند

دکتر رضا جعفری، مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی کارکنان شعب و نمایندگان استان فارس، ضمن تشریح عملکرد سال گذشته بیمه دانا و برنامه‌ها و سیاست‌های جدید این شرکت در سال‌جاری، به مهمترین برنامه‌ها، راهبردها و اصلاحات ساختاری خود پرداخت.

دکتر رضا جعفری با بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه بیمه دانا با وزارت آموزش و پرورش در هفته گذشته در راستای راهبرد توسعه بازار، ایفای مسئولیت اجتماعی و ارج‌گذاری به مقام معلمان صورت گرفته است، بر لزوم همکاری همه کارکنان شرکت برای ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به این قشر فرهیخته تأکید کرد و افزود: معلمان سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند و ضروری است بهترین نوع خدمات بیمه‌ای به آن‌ها ارائه شود.

مدیرعامل بیمه دانا در این نشست با اعلام این خبر که دو قرارداد بزرگ دیگر در راه است، تصریح کرد: تا پایان خردادماه، تولید حق‌بیمه این شرکت در شاخص فروش (به استثنای تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش)، از مرز چهارهزار میلیارد تومان خواهد گذشت و ما همچنان در رتبه دوم صنعت بیمه باقی خواهیم ماند.

وی در ادامه از رونمایی دو محصول جدید صنعت بیمه، یعنی بیمه تکافل و بیمه زندگی متصل به سهام در پایان تیرماه خبر داد.

دکتر رضا جعفری در بخش دیگری از سخنانش، بحث نحوه حکمرانی شرکتی، توجه به سرمایه انسانی، چابک‌سازی سازمانی، توسعه بازار مبتنی بر مدیریت ریسک و هوشمندسازی فعالیت‌ها، انضباط‌‌بخشی مالی و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین راهبردها و نقشه راه بیمه دانا برای دستیابی به اهداف فوق دانست و در ادامه به تشریح این راهبردها پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در عصر تکنولوژی، بر لزوم هوشمندسازی فعالیت‌ها در صنعت بیمه تأکید کرد و گفت: ما در حوزه فناوری اطلاعات، سیاست‌های خود را براساس بیمه‌گری هوشمند تعریف کردیم که در همین راستا، پایان تیرماه جاری، اولین مرحله هوشمندسازی صنعت بیمه و همچنین اولین مدل بیمه‌گری هوشمند در بیمه دانا کلید خواهد خورد که از طریق اپلیکیشن «داناپ» آغاز به‌کار خواهد کرد.

وی همچنین با  تأکید بر رسالت این شرکت مبنی بر ارائه بهترین نوع خدمات بیمه‌ای، از راه‌اندازی پروژه پرداخت خسارت سیار در محل حادثه، به بیمه‌گذاران در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این پروژه در شهرهای تهران، شیراز و سایر کلان‌شهرها به‌زودی اجرایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پیش از اظهارات مدیرعامل بیمه دانا، مسعود دهقان رئیس شعبه حافظ شیراز ضمن خوشامدگویی، در گزارشی از رشد 67 درصدی حق‌بیمه تولیدی بیمه دانا در این استان در سه ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

در این نشست، همچنین رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا در استان فارس به بیان دغدغه‌ها و مشکلات شبکه فروش این استان پرداخت.

گفتنی است: در این سفر، دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه، ضمن بازدید از شعب حافظ و سعدی شیراز و گفت‌وگو با همکاران، از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های خسارت بیمه‌گذاران قرار گرفتند.

 

روابط عمومی بیمه دانا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z98v6