چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/24 05:49
کد خبر: 20932

برگزاری جلسه مشترک مدیرعامل و معاونین شرکت صبافولاد خلیج فارس با معاون مدیرعامل و عضو هیأت عامل بانک ملت

​دکتر علیرضا حمیدی معاون مدیرعامل و عضو هیأت عامل بانک ملت، دکتر نظام کاویانی مقدم مدیرکل امور شعب جنوب کشور بانک ملت و مالک ضرغامی مدیر شعب بانک ملت استان هرمزگان با حضور در شرکت صبافولاد خلیج فارس، جلسه مشترکی را با دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل و معاونین شرکت صبافولاد برگزار نمودند.

دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبافولاد خلیج فارس در این جلسه به معرفی توانمندی های این شرکت به عنوان نخستین تولید کننده بریکت گرم در کشور با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون تن و قابلیت های صادراتی آن اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت صبافولاد خلیج فارس با اشاره به اهمیت توسعه صنعت فولاد، از برنامه ریزی شرکت صبافولاد براى توسعه این شرکت خبر داد و عنوان کرد: از همکاری بانک ملت به خصوص به عنوان یک بانک تخصصی در زمینه ارزی، برای پروژه توسعه صبافولاد استقبال می کنیم.

گفتنی است در این نشست، امکان همکارى های بانک ملت و شرکت صبافولاد در راستای تامین مالی طرح توسعه صبافولاد، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در پایان این جلسه، دکتر علیرضا حمیدی معاون مدیرعامل و عضو هیأت عامل بانک ملت با اهدای لوح سپاس از دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبافولاد خلیج فارس، تشکر و قدردانی نمود.

 

روابط عمومى شرکت صبافولاد خلیج فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekvpa