پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/23 12:46
معاون وزیر صمت در شورای معاونان ایدرو تاکید کرد
کد خبر: 20865

اجرای دقیق سیاست های توسعه ای وزارت صمت و ایفای نقش سازمان توسعه ای روزآمد

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نشست شورای معاونان این سازمان بر اجرای دقیق و احسن وجه سیاست های توسعه ای وزارت صمت و ایفای نقش ایدرو به عنوان سازمان توسعه ای روزآمد منطبق با اقتضائات و ضرورت های روز تاکید کرد.

علی نبوی در این نشست همچنین خواستار تشریک مساعی حداکثری ارکان سازمان در فرایند بازنگری و به روز رسانی استراتژی در دست تدوین این سازمان توسعه ای شد .

مهدی صادقی نیارکی معاون برنامه ریزی و عضو هیات عامل ایدرو نیز در این جلسه به تشریح بخش نخست مطالعات صورت گرفته در خصوص بازنگری استراتژی ایدرو پرداخت .

همچنین حسن شیخ نیا معاون مالی اقتصادی و عضو هیات عامل ایدرو با تاکید بر اجرای دقیق ضوابط قانونی تصریح شده در ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۱ در خصوص برگزاری دقیق و به موقع مجامع عمومی عملکرد منتهی به اسفند ۱۴۰۰ شرکت های تابعه خواستار دقت نظر معاونان مرجع و شرکت های تابعه هر معاونت شد .

در این نشست همچنین اهتمام در حوزه تمهیدات کاهش مصرف انرژی با توجه به شرایط خاص ماههای گرم سال از جمله اجرای مصوبات هیات محترم دولت و کاهش ساعات حضور کارکنان ضمن حفظ بهره­ وری مورد بحث و تبادل قرار گرفت.

در پایان جلسه شورای معاونان ایدرو حکم انتصاب محمد علی جمشیدیان به عنوان مشاور سازمان از سوی معاون وزیر صمت به وی اعطا و برای ایشان آرزوی توفیق در مسیر همگامی با خانواده بزرگ ایدرو شد.

 

ایدرونیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qab9p