پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/22 10:46
سرپرست بانک توسعه تعاون؛
کد خبر: 20796

روان بودن تسهیلات دهی یکی از موارد ماندگاری مشتریان است

سرپرست بانک توسعه تعاون روان بودن تسهیلات دهی به مشتریان را یکی از موارد ماندگاری مشتریان دانست.

محمد شیخ حسینی با بیان اینکه شبکه اعتبارات در صف و ستاد همچون قلب و دستگاه گردش خون برای بدن است گفت: سلامت، جوانی و تخصص از ویژگی های بخش اعتباری بانک توسعه تعاون است.در دوره ای که نیروهای فعلی اموراعتبارات در حال فعالیت هستند کمترین مشکلات را در حوزه اعتباری داشته ایم.در همین زمینه تسهیلات دهی به موقع و مناسب یکی از موارد ماندگاری مشتریان در بانک توسعه تعاون می باشد .

سرپرست بانک توسعه تعاون با اشاره به چالش کمبود نیروی انسانی دربخش اعتباری گفت: با توجه به اینکه افزایش سرمایه به عنوان یکی از چالش های بانک مطرح شده اما اگر مشکل سرمایه انسانی را حل کنیم بقیه مشکلات سازمان رفع می شود. اگر بتوانیم سطح سرمایه انسانی را ارتقا دهیم وانگیزش ایجاد کنیم خیلی از مشکلات حل می شود.

شیخ حسینی با بیان اینکه بخش مهمی از عملیات اصلی بانک در بخش اعتبارات انجام می شود، بیان کرد: حجم کار و تکالیف در حال افزایش است و با استفاده از فناوری می توان بخشی از فشار کار را کاهش داد.

وی بار دیگر بر چالش کمبود نیروی انسانی در بخش اعتبارات اشاره کرد و گفت:به دنبال آن هستیم تا یکسال آینده ابزار،امکانات و فرایندهایی را تعریف کنیم تا از سنگینی کار همکاران در این بخش کاسته شود.

سرپرست بانک توسعه تعاون یادآورشد:«یکپارچه سازی» می تواند بخش عمده ای از مشکلات را حل و بخش نگری ها را رفع کند. به عنوان یکی از راهبردها به دنبال اجرای یکپارچه سازی در بانک در تمام فرایندها و بخش ها هستیم.

شیخ حسینی در پاسخ به دغدغه کارکنان اعتبارات درباره بحث های معیشت و پرداخت ها نیز تاکید کرد:در موضوع ارتقای سطح معیشت کارکنان به هیچ وجه به دنبال اقدامات نمایشی و شعاری نیستم.باور دارم که یکی از 13 رکن حاکمیت شرکتی ایجاد انگیزش است.به دنبال حل ریشه ای چالش دریافتی کارکنان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد:تمرکز زدایی یکی از راهبردهای بانک در سال های آینده است و به نظر می رسد تفویض اختیار و تمرکز زدایی می تواند بخش از مشکلات واحد اعتبارات را کاهش دهد.

وی در پایان بیان کرد:در بخش اعتبارات باید روحیه ریسک پذیری وجود داشته باشد تا بتوانیم احتمالات آینده را در محاسبات مد نظر قرار دهیم.

حمیدرضا البرزی ،مدیر امور اعتباری بانک نیز با تشریح حوزه ماموریت خود گفت:حوزه اعتبارات در ساختار جدید دارای دو اداره کل اعتبارات و اداره کل امهال و وصول مطالبات است.

وی افزود:صندوق توسعه ملی، بانک توسعه تعاون را با توجه به عملکرد و رعایت مقررات به عنوان بانک اول می شناسد و بر این اساس 17 درصد از منابع بانک را منابع صندوق توسعه ملی تشکیل می دهد.

وی با بیان این که بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانک های موفق در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری معرفی شده است ،گفت: در این بخش 20 هزار میلیارد ریال از منابع صندوق توسعه ملی به علاوه 20 هزار میلیارد ریال از منابع داخلی بانک به این طرح بزرگ ملی اختصاص یافته است.

 

روابط عمومی بانک توسعه تعاون


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45axrx