جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/22 01:33
طی جلسه‌ای با حضور نمایندگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید شد؛
کد خبر: 20730

عفاف و حجاب دغدغه مهم فرهنگی بانک مسکن

نشست مشترک شورای عفاف و حجاب بانک مسکن و نمایندگان ستاد قرارگاه 21 تیر ( روز حجاب و عفاف) با محوریت «تبیین شاخص‌های عفاف و حجاب در ادارات دولتی» برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جعفر آقاملایی، عضو هیات مدیره و رییس کمیته سیاستگذاری توسعه فرهنگی بانک مسکن، مهدی سندگل نظامی، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، حجت الاسلام و المسلمین احمد فتحی، نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و دبیر اجرایی قرارگاه 21 تیر، اعظم شهریاری معاون اداره کل روابط عمومی، علی شیرازیان، مشاور اجرایی ستاد و مدیر دبیرخانه قرارگاه 21 تیر و حجت الاسلام احمدی عضو اصلی قرارگاه 21 تیر برگزار شد، طرح جامع عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی مورد تشریح و تبیین قرار گرفت.

جعفر آقاملایی، عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف از جمله دغدغه‌های مهم مدیران و کارمندان بانک است، گفت: کمیته سیاستگذاری فرهنگی بانک مسکن این موضوع را ذیل برنامه فرهنگی بانک مورد بررسی جدی قرار داده است تا همه بخش‌های مختلف بانک با هماهنگی و همپوشانی هم و با استفاده از تمامی تجهیزات و امکانات در جهت ارتقای فرهنگی در این حوزه گام بردارند.

وی با بیان اینکه شاخص‌های عفاف و حجاب به تمامی مدیریت‌ها و شعبه‌های بانک مسکن در سراسر کشور ابلاغ شده است، اظهار داشت: بانک مسکن این موضوع را تحت نظارت مدیران امور تعریف کرده است و مدیران درباره این امر مهم فرهنگی هم ناظر و هم پاسخگو هستند.

شورای عفاف و حجاب

در این جلسه نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و دبیر اجرایی قرارگاه 21 تیر نیز با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: در خصوص مساله مهم عفاف و حجاب، مدیران و کارکنان همه دستگاه‌های کشوری و لشگری باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهوری اهتمام ویژه‌ای به مساله رعایت عفاف و حجاب در جامعه دارد، افزود: قطعا اگر موضوعات فرهنگی از جمله عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی کشور جاری وساری شود سایر مشکلات در حوزه‌های دیگر نیز حل می‌شود و این موضوع راهبرد سیاستگذاری مدیران کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین فتحی در ادامه از اهتمام مدیران بانک مسکن در راستای اجرای بخشنامه‌های ارتقاء سطح عفاف و حجاب قدردانی کرد و افزود: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ایده و ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، نظارت بیشتری بر اجرای آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های تدوین شده در این حوزه صورت پذیرد.

علی شیرازیان، مدیر دبیرخانه قرارگاه 21 تیر نیز طی این جلسه عنوان کرد که ستاد امر به معروف و نهی از منکر از دستگاه‌های اجرایی انتظار دارد که شاخص‌های عفاف و حجاب را به تمامی سطوح صف و ستاد در استان‌های خود ابلاغ کنند و به طور دقیق این شاخص‌ها اطلاع‌رسانی و تبلیغ شود و همچنین بر اجرای این موارد نظارت کافی صورت گیرد.

 

هیبنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byal8