دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/21 09:10
کد خبر: 20698

امام رضا علیه السلام ، الگوی بصیرت کامل و برکت و عزت ایران و ایرانیان

مدیرعامل بانک شهر در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک گفت و ایشان را الگوی بصیرت کامل و عزت و برکت ایران و ایرانیان دانست.

متن پیام سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

اینجانب، فرارسیدن یازدهم ذیقعده، خجسته زادروز میلاد مسعود ثامن الحجج حضرت امام رضا علیه السلام را به مسلمانان و معتقدان به اهل بیت نبوت و رسالت به ویژه همکاران مومن و معزز بانک شهر تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای مشتاقان زیارت مضجع مطهر و شریف آن بزرگوار که یگانه گنجینه عظیم و زرین معنویت و شکوه و جلال کشور عزیز ایران است، فیض حضور و دعا و شفاعت آرزومندم.

امام رضا علیه السلام، الگوی بصیرت کامل و تعالی بخش انسان و مظهر بالندگی جامعه و برکت و عزت ایران و ایرانیان است و همچنین آفاق عالم پُراز اخلاص، تقوی، صبر، بصیرت، ایثار و دیگر فضایل بی شمار آن حضرت می باشد.

سراسر زندگی امام هشتم علیه السلام روایت پاکی و زلالی و آزادگی است که از مومنان و عاشقان و ره پویان راه حق و حقیقت دستگیری کرده و به دوستداران خاندان پاک نبوت و طهارت، راهی روشن و مسیری هموار را نشان می دهد و کمال انسان های مومن را فراهم می سازد.

امیدوارم، همکاران توانمند و پرتلاش بانک شهر با تمسّک به ریسمان محکم محبّت به امام رضا (ع) و الگوبرداری از ویژگی‌های منحصر به فرد آن حضرت با انگیزه و قلبی سرشار از مهر به میهن و امید به پیشرفت این آب و خاک در عرصه مسئولیت آفرین خدمت به شهر و شهروندان، در پناه رحمت و لطف امام هشتم(ع) منشا اقدامات مهم و موثری باشند.

سیدمحمدمهدی احمدی

مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

 

روابط عمومی بانک شهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qwe6