پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/18 06:55
کد خبر: 20511

ثبت تراز مثبت ۹۶ درصدی "وتعاون"

"وتعاون" از فروش حق بیمه در مقایسه با فروردین‌ماه با افزایش ۲۷ درصدی روبه رو شد که بیشترین درآمد آن به بخش بیمه «ثالث – اجباری» با ۲۵ میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان تعلق گرفت.

درآمدی که شرکت بیمه تعاون در گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ از فروش حق بیمه برای بیمه‌شدگان تحت پوشش خود شناسایی کرد، برابر با ۸۹ میلیارد تومان بود. همچنین طی ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی مجموع درآمد‌های حاصل از فروش حق بیمه نیز ۱۵۹ میلیارد تومان در کدال به ثبت رسید.

بیمه

از سوی دیگر، میزان خسارت پرداخت‌شده به مشتریان مبلغی در حدود ۴۵ میلیارد تومان اعلام شد و از ابتدای سال مالی نیز این شرکت توانست مجموع خسارت پرداخت‌شده خود را تقریباً ۷۶ میلیارد تومان به ثبت برساند. همچنین لازم به ذکر بوده که طبق گزارش ارائه‌شده، "وتعاون" تراز مثبت ۹۶ درصدی را از خود بر جای گذاشته است.

درآمد ماهانه "وتعاون" تا اردیبهشت سال ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه شرکت "وتعاون" از فروش حق بیمه در مقایسه با فروردین‌ماه با افزایش ۲۷ درصدی روبه رو شد که بیشترین درآمد آن به بخش بیمه «ثالث – اجباری» با ۲۵ میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان تعلق گرفت.

طبق گزارش صورت گرفته، این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه بیشترین درآمد را از رشته بیمه «ثالث – اجباری» با مبلغ تقریباً ۴۹ میلیارد تومان کسب کرد و توانست طی عملکرد تجمیعی خود تراز مثبت ۱۱۰ درصدی را برای سهامداران خود به ثبت برساند.

 

بورس نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ke8bv