جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/18 06:32
کد خبر: 20505

اعلام نتایج آزمون کتبی استخدامی بانک شهر

مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر گفت: نتایج آزمون کتبی استخدامی این بانک فردا (پنج شنبه 19 خرداد ماه) اعلام می شود.

محمدعلی دهاقین در همین رابطه گفت: شرکت کنندگان در آزمون کتبی استخدامی بانک شهر که در تاریخ 6 خرداد ماه برگزار شد، می توانند از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی: https://hrtc.ir از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

وی با بیان اینکه حدود 10 هزار داوطلب از پنج حوزه : تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز در این آزمون حضور داشتند، تصریح کرد: با داوطلبانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی استخدامی را کسب کرده اند، طی هفته های آینده تماس گرفته شده و برای حضور در مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر افزود: حدود 5 هزار نفر متقاضی از کلانشهر تهران و مابقی شرکت کنندگان از سایر استان ها بودند که بیش از 75 درصد آنان دارای مدرک کارشناسی و 22 درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده اند.

دهاقین عنوان کرد: برگزیدگان در آزمون کتبی ، با انجام مصاحبه‌های تخصصی، بررسی صلاحیت و شایستگی عمومی و طی مراحل اداری و کسب امتیاز مورد نظر، با انعقاد قرارداد جذب بانک شهر خواهند شد.

مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر عنوان کرد: بدیهی است صرفاً موفقیت در آزمون کتبی مبنای استخدام در بانک نبوده و داوطلبان پس از تکمیل تمامی مراحل و برابر با ضوابط داخلی بانک، دعوت به همکاری می شوند.

 

روابط عمومی بانک شهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ay9ol