یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/18 06:25
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران:
کد خبر: 20503

خسارت اموال مسروقه از صندوق های اجاره ای بانک به مالباختگان پرداخت خواهد شد

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که بانک ملی ایران متعهد است و خود را موظف می داند تمامی خسارت های وارد شده به مال باختگان و صاحبان صندوق های اجاره ای یکی از شعب این بانک در تهران را جبران نماید، اظهارداشت: طی هماهنگی های لازم با مقامات قضایی در اسرع وقت نسبت به جبران کامل بهای اموال مسروقه اقدام خواهد شد.

حسن مونسان در ادامه گفت: در پی سرقت تعدادی از صندوق‌های اجاره‌ای یکی از شعب بانک ملی در تهران، بلافاصله مراجع ذیربط، نیروهای های امنیتی و انتظامی برای شناسایی هر چه سریعتر سارقان با توجه به آثار جرم باقی مانده وارد عمل شدند و کنترل‌های تخصصی انجام شد و تا به همین لحظه شناسایی سارقان و علل بروز این حادثه در چارچوب مقررات قانونی در حال پیگیری است که پلیس در این زمینه نظر خواهد داد.

وی افزود: با توجه به رسالت بانک، در جهت حفظ حقوق مشتریان و شناسایی اموال مسروقه از مال باختگان دعوت شد تا با تشریح و صورت برداری از اموال در جهت رسیدگی قضایی و جبران خسارات، اقدامات لازم صورت گیرد.

مونسان در پاسخ به این پرسش که چگونه این سرقت صورت گرفته است، افزود: سارقان با دارا بودن ابزار های پیشرفته برش و امکانات ویژه توانسته‌اند سیستم‌های امنیتی را از کار بیندازند و به بخش اصلی ساختمان شعبه وارد شوند و این اتفاق ناگوار را رقم بزنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از تعداد یک هزار صندوق موجود در این شعبه تعداد 250 صندوق در اجاره مشتریان بوده که از این تعداد 162 مورد به سرقت رفته و تعداد کمی هم آسیب دیده که از این تعداد صندوق های آسیب دیده اموالی سرقت نشده است.

وی با یادآوری این نکته که این شعبه به پیشرفته ترین دستگاه ها و شبکه ایمنی و امنیتی مجهز بوده است، گفت: تمام همکاران شعبه ما حضور دارند و در حال پیگیری لحظه ای هستیم که با همراهی و همکاری نیروی انتظامی با استفاده از آثار جرم هر چه سریعتر سارقان را شناسایی کنیم.

مونسان در پایان تاکید کرد: ما در سایت بانک بیانیه رسمی دادیم و اعلام کردیم بانک متعهد است تا تمامی خسارات وارد شده به مال باختگان و صاحبان صندوق های اجاره ای را جبران نماید.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488mva