پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/17 07:15
کد خبر: 20414

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی اروند برگزار شد

مراسم تکریم مهندس افشین کیانی و معارفه مهندس محمدرضا کریمی مدیرعامل جدید پتروشیمی اروند برگزار شد.

این مراسم با حضور معاونان و مدیران ستادی گروه، مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه، برخی از مدیران عامل پتروشیمی‌های منطقه و مدیران، کارکنان و نمایندگان کارگری پتروشیمی اروند در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

در این مراسم معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه  با اشاره به جوان‌گرایی، تخصص گرایی و توجه به روحیه جهادی در انتصابات اخیر گروه، تاکید کرد: پتروشیمی اروند که از ۵۸ درصد تولید به ۹۰ درصد ظرفیت تولید رسیده امروز ۴۰۰ مشتری که عمدتا از صنایع پایین است دارد و با تکیه بر شرکت‌های دانش بنیان دیگر نگرانی بابت آند و کاتد ندارد و می‌توانیم شاهد رشد بیشتر این مجتمع باشیم.

مهندس نشان زاده مقدم  با تاکید بر اینکه در مسیر کار و رسیدن به موفقیت در جمهوری اسلامی ایران هیچ بن بستی وجود ندارد، ضمن تشکر از تلاش‌های مهندس کیانی در طی دوران سرپرستی و قبل از آن تلاش‌هایی که در سمت مدیر تولید مجتمع در سال‌های گذشته انجام داده، گفت: موفقیت‌های کسب شده در اروند حاصل زحمات تک‌تک مدیران و کارکنان و کارگران مجتمع است و این یک کار جمعی است، انشالله آقای مهندس کریمی که سال‌ها در اروند مسئولیت داشتند این مسیر را با شتاب بیشتری ادامه دهد.

کیانی هم در این مراسم در سخنانی کوتاه گزارشی از وضعیت مجتمع اروند و تولید ۹۰ درصدی این مجتمع ارائه کرد و برای مهندس کریمی آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم مدیرعامل جدید پتروشیمی اروند با تشکر از اعتماد دکتر علی عسکری و هیات مدیره شرکت به او گفت:در دوران جدید مدیریتی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با توجه به حضور  دکتر علی عسکری به عنوان مدیری استراتژیست و دارای وزنه قابل توجه مدیریتی در نظام،  معتقدم شاهد دوران جهش گروه خواهیم بود.

کریمی با تاکید بر اهمیت اقتصاد دانش بنیان، خاطر نشان کرد: افزایش تولید، خروج از صنایع آلاینده و انشالله آغاز ساخت PVC2 با همکاری گروه که نتایج شگفت انگیزی در صنایع پایین دست دارد، در اولویت خواهد بود.

خبر تکمیلی منتشر خواهد شد.

 

روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9bkg