پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/16 10:15
کد خبر: 20350

پیام تسلیت کورش پرویزیان به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی

رئیس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه مطبوعاتی اطلاعات را تسلیت گفت.

به گزارش شمانیوز؛ رئیس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه مطبوعاتی اطلاعات را تسلیت گفت.

"ویبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام"

خبر غمبار درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین زنده‌یاد «سید محمود دعایی»، از یاران دیرین امام (ره) و رهبری و روزنامه نگار خوشنام و باسابقه که سال‌های بسیاری از عمر پربار خویش را در کسوت سرپرستی موسسه مطبوعاتی و مدیریت روزنامه وزین «اطلاعات»، مصروف داشته، موجب تاسف و تآلم بسیار شد.

تلاش های ایشان و ارتباط مستمر وی با مجامع فرهنگی و هنری در کنار سوابق درخشان انقلابی و مجاهدت ها و مبارزات سیاسی ستودنی و به یادماندنی است.

وی الگویی از مدیریت جهادی و انقلابی در عرصه رسانه‌های کشور بود و اینجانب به سهم خود، فقدان این عالم وارسته را به همه اصحاب فرهنگ و رسانه، به‌ویژه همکاران ایشان در مجموعه روزنامه اطلاعات و خانواده عزیز و محترم وی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای روح بلند آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بیت مکرم و دوستان و دوست‌داران ایشان، صبر و اجر مسالت دارم.»

 

روابط عمومی بانک پارسیان


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qw9e