جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/11 09:33
کد خبر: 8902

افشاگری از کتک خوردن ملی پوشان والیبال در تمرین

پاسور سابق تیم ملی والیبال درباره رفتارهای عجیب سرمربی صربستان سابق تیم های پایه ایران افشاگری کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: طی هفته های اخیر بحث کتک خوردن بازیکنان تیم های پایه والیبال از مربیان حسابی داغ شده. در ابتدا نقل قولی از سوی داورزنی علیه وکیلی، سرمربی تیم نوجوانان در سال های اخیر منتشر شد که ادعای کتک خوردن بازیکنان از وکیلی در آن مطرح شده بود.

سپس دامغانی، یکی از مربیان تیم های پایه والیبال در سال های اخیر با رد اتهامات نسبت به وکیلی، ادعا کرد ست کوویچ، سرمربی صربستانی اسبق تیم های نوجوانان و جوانان ایران بازیکنان را در اردوی تیم ملی کتک می زد.

ست کوویچ که به سخت گیری مشهور بود و در سال 2007 توانست تیم نوجوانان ایران را برای نخستین بار به قهرمانی در جهان برساند، حالا توسط یکی از بازیکنان سابق تیم ملی محکوم شده؛ اگرچه طی روزهای اخیر برخی از شاگردان او مثل سامان فائزی ادعای کتک خوردن از ست کوویچ را رد کرده بودند.

علیرضا بهبودی، پاسور سابق تیم ملی والیبال که هنوز هم با داشتن بیش از 40 سال سن در لیگ برتر بازی می کند، در یک لایو اینستاگرامی یک خاطره از حضورش در یکی از تمرینات تیم ملی جوانان در دوران سرمربی ست کووویچ بیان کرده و می گوید: «من با ست کوویچ اصلا کار نکردم، اما چند باری که سر تمرینات تیم ملی جوانان رفتم، نمی توانم بگویم که کار او را دوست داشتم و می پسندیدم. با شیوه رفتاری او کاملا مخالف بودم. تا جایی که من در تمرینات دیدم، ست کوویچ خودش اقدامی برای کتک زدن بازیکنان نمی کرد، اما بازیکنان را مجبور می کرد که همدیگر را تنبیه کنند!»

وی افزود: «وقتی یک بار سر تمرین رفتم، سجاد تاری وردی که با من خیلی صمیمی بود، سمت من آمد و به من سلام کرد. وقتی ست کوویچ این صحنه را دید، از سمت دیگر بابک فیاضی را صدا کرد و گفت یک سیلی به گوش تاری وردی بزن تا بگوید چرا این کار را کرد! فیاضی یک سیلی خیلی محکم به تاری وردی زد، اما ست کوویچ گفت این قبول نیست! سپس لیبروی تیم را صدا زد و گفت تو هم بیا و یک سیلی بزن! 4، 5 نفر آمدند و به تاری وردی سیلی زدند! با آن سیلی هایی که آن روز تاری وردی خورد، فکر می کنم 10 سال از والیبال عقب افتاد. من نمی توانم بگویم کار تاری وردی اشتباه بود، اما قطعا کار ست کوویچ اشتباه تر بود.»

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27m6e2