چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/07 06:11
کد خبر: 7261

واکنش عبدولی به انتشار کلیپی از یک نوجوان اهوازی در فضای مجازی

​عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم روزی برسد که تمام هموطنان‌مان در شرایط خوبی برای ادامه زندگی قرار بگیرند و در هزینه‌های درمان بیماری با مشکل مواجه نشوند.

رصد وزشی نوشت: روز گذشته (سه‌شنبه) کلیپی از یک نوجوان اهوازی که به دلیل بیماری صعب‌العلاج در بیمارستان بستری شده بود، در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد.

در کلیپ یاد شده عکسی از نوجوان اهوازی به همراه سعید عبدولی کشتی‌گیر کشورمان دیده می‌شد و عبدولی هم بعد از مشاهده این کلیپ، در حالی‌که حال روحی مناسبی نداشت با خبرنگار خبرگزاری میزان تماس گرفت و ضمن اطلاع از صحت و سقم این خبر، مبلغی را هم برای درمان این نوجوان اهوازی متقبل شد.

عبدولی در این خصوص اظهار داشت: بعد از اینکه کلیپ یاد شده را در فضای مجازی مشاهده کردم، به شدت متاثر شدم و به دنبال راهی می‌گشتم تا به این هموطن‌مان کمک کنم تا روند درمانی‌اش با موفقیت طی شود.

وی تصریح کرد: همواره با مشاهده چنین کلیپ‌هایی در فضای مجازی حال روحی‌ام دگرگون می‌شود و مدت‌ها تمام افکارم به هم می‌ریزد. ضمن دعا برای شفای همه بیماران، امیدوارم روزی برسد که تمام هموطنان‌مان در شرایط خوبی برای ادامه زندگی قرار بگیرند و در هزینه‌های درمان بیماری با مشکل مواجه نشوند.

 

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m7ey4