جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/15 16:07
کد خبر: 6111

رونالدو بازیگر شد + جزئیات

کریستیانو رونالدو بارها در زمین فوتبال ثابت کرده که نه تنها یک فوتبالیست بلکه می تواند یک ابرستاره باشد چرا که با ضربه برگردان، پرش های بالاتر از مدافعان یا ضربات غیرممکن گلزنی کرده است. ستاره پرتغالی حالا در یک انیمیشن به یک شخصیت فرا انسانی و سوپرقهرمان تبدیل شده است.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  کریستیانو رونالدو برای حضور در مجموعه انیمیشنی "کریستیانو رونالدو استرایکر فورس 7 " لباس ابرقهرمانی به تن کرده است. این مجموعه انیمیشنی قرار است که در ابتدا در آمریکا پخش شود. مهاجم یوونتوس حالا می تواند با این مجموعه وارد دنیایی جدید از زندگی خود شود. هدف ستاره پرتغالی از حضور در این انیمیشن این است که بتواند کودکان را تحت تاثیر قرار بدهد و محبوبیت خود را در میان آنها از سنین پایین افزایش بدهد. 

رونالدو در مورد این پروژه گفته همان طور که فوتبال بین فرهنگ ها و افراد در دنیا ارتباط برقرار می کند، شخصیت های مشهور انیمیشنی و قهرمان ها نیز می توانند ارتباط ایجاد کنند و به همین خاطر هیجان زده می شوم که از طریق این پروژه، عاشقان فوتبال و نیای ابرقهرمانی می تواند از طریق این پروژه با هم متحد شوند."

این مجموعه تلویزیونی قرار است که از طریق شبکه های اینترنتی مختلف پخش شود. شاراد دواراجان، رئیس شرکت هندی "گرافیک ایندیا" مدیریت این پروژه را به عهده دارد. وی اظهار داشت:" رونالدو همچنین یک سوپر قهرمان در دنیای واقعی برای کل نسل است و این مجموعه جدید نیز می تواند توجه میلیون ها هوادار او را به خود جلب کند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kkbv3