چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/30 13:08
کد خبر: 3200

عجیب است لاتزیو به CL صعود نمی‌کند

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس مدعی شد آنها باید همیشه میل به پیشرفت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: یوونتوس فردا شب و در عربستان دیدار فینال سوپرکاپ ایتالیا را مقابل لاتزیو برگزار خواهد کرد. مائوریتسیو ساری در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و در مورد وضعیت بازیکنان بیانکونری و البته شرایط خط دفاعی این تیم در هفته های اخیر صحبت کرد.

مائوریتسیو ساری گفت: "من از خودم در تمرینات یوونتوس لذت می برم و دلیلش این است که بازیکنان حداقل تلاش می کنند به سبکی که من می خواهم بازی کنند. اگر من از خود لذت می برم، این نشان می دهد که ما نقاط ضعفی داریم، اما می توانیم آنها را برطرف کنم. هدف باید همیشه آرمانشهر باشد و گویی ما هرگز کاملا رضایت نداشته و همیشه می توانیم بهتر شویم.

ما در سه بازی گذشته دو گل دریافت کردیم که یکی از آنها در دقیقه 95 بود و این طور نیست که ما هر پنج دقیقه گل بخوریم. گاهی اشتباه می کنیم و وقتی دفاع عمقی انجام می شود، گل های دریافتی نیز افزایش می یابد. درک این مسئله دشوار است و بنابراین باید روی آن کار کنیم.

ووژیک شزنی در دسترس است، ماتیا دی شیلیو در وضعیت خوبی قرار دارد، آرون رمزی و داگلاس کاستا در تلاش برای رسیدن به آمادگی کامل هستند. ما فقط جورجیو کیه لینی و سامی خدیرا که هر دو تحت عمل جراحی زانو قرار داشتند را در اختیار نداریم. من سال گذشته در سه فینال با چلسی حاضر شدم و دیدار مقابل لاتزیو این یک بازی مهم است. ما با انگیزه هستیم و عناصری در آخرین جلسه وجود داشت که می تواند انگیزه بیشتری به بازیکنان بدهد.

لاتزیو در تک بازی حتی خطرناک تر است و آنها از نظر جسمی و تاکتیکی تیمی قوی هستند. عجیب است که آنها نتوانسته اند در طول این سالها به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند، زیرا آنها یکی از بهترین هافبک های سری آ و چیرو ایموبیله ای را در اختیار دارند که در 17 بازی 16 گل زده است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45zpo4