پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/01 01:15
کیمیا علیزاده
کد خبر: 23533

بازگشت کیمیا علیزاده به کشور ؟ | افشاگری کیمیا علیزاده بعد از طلاق غوغا کرد

کیمیا علیزاده درباره عامل مهاجرت خود به هلند و ردپای یک زن فاسد به نام شهین و شوهر خودش حامد حرف‌های تکان دهنده‌ای زد.

کیمیا علیزاده در ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ با حامد معدنچی، والیبالیست پیشین، ازدواج کرد. کیمیا علیزاده متولد 1377 می باشد و 24 ساله  است. کیمیا علیزاده المپیک ۲۰۲۰ توکیو او توانست جید جونز قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ و نفر اول رنکینگ فعلی دنیا را شکست بدهد اما در ادامه نتوانست به مدال برسد و در المپیک چهارم شد.کیمیا علیزاده در ۱۸ دی ۱۳۹۸ بعد از سفر به کشور هلند بازنگشت و مهاجرت کرد.

ردپای حامد معدنچی همسر کیمیا علیزاده در مهاجرت کیمیا علیزاده

در این میان یکی از بستگان نزدیک کیمیا علیزاده در گفتگوی تلفنی که با واتساپ با او داشته است از او می‌پرسد علت مهاجرتش چه بوده و چرا کاری کرده که عامل ناراحتی دوستان گشته و دشمن‌شاد شده است؟

کیمیا علیزاده در پاسخ به این فامیل نزدیکش گفته: «من در راهی رفته‌ام که دیگر بازگشت ندارد. چند ماه است که شوهرم مدام موضوع رفتن را مطرح می‌کرد و می‌گفت آینده حرفه‌ای من در خارج ایران درخشان‌تر است. او من رو ابزاری برای خودش می‌داند و با چند نفر در هلند و کانادا صحبت کرده تا برنامه‌ریزی فعالیت‌های ورزشی من و حمایت مالی ما را انجام بدهند. متن بیانیه من رو هم شوهرم به من داد تا منتشر کنم و می‌دانم کار افرادی است که می‌خواهند کار‌های مهاجرت من را انجام دهند. اگر من نتوانم اینجا موفق شوم قطعاً متارکه می‌کنم و همه چیز را به مردم خواهم گفت. چون شوهرم من را مجبور به ترک ایران کرده و حالا می‌فهمم هدف از نزدیک شدن و ازدواج با من ساختن آینده خودش بوده است! من نه اینکه الان پشیمان هستم، ولی اگر نتوانم موفق شوم حتماً به‌جای پشیمانی خودم شوهرم را پشیمان می‌کنم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdb8x