جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/07 20:19
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 19533

آشنایی با تردمیل باشگاهی ایده‌آل برای محیط‌های ورزشی

ممکن است شبیه‌سازی کردن پیاده‌روی به عنوان کاربرد مشخص تردمیل دلیلی تعیین کننده برای خرید این دستگاه ورزشی هوازی باشد.

اما ویژگی‌های این شبیه‌ساز پیاده‌روی براساس تک کاربردی یا چند کاربردی بودن آن درکنار مواردی دیگر پاسخگوی نیاز ما برای یک پیاده‌روی مطلوب، تعیین کننده خرید آن است.

تردمیل به عنوان دستگاه شبیه‌ساز پیاده‌روی و همچنین آماده‌سازی بدن برای شروع ورزش، مورد توجه کاربران و ورزشکاران است. به همین منظور خرید این دستگاه برای باشگاه‌های ورزشی باید براساس قدرت موتور، نوع برق مصرفی آن، سرعت، میزان تحمل وزن و مقاومت بدنه آن باشد. البته ویژگی‌های دیگر هم در انتخاب و تهیه تردمیل باشگاهی حائز اهمیت است.

تردمیل

اولین موردی که در تهیه این دستگاه برای باشگاه ورزشی باید به آن توجه کرد میزان قدرت موتور است. طبیعتا هرچه موتور تردمیل قوی‌تر باشد دیرتر دچار اصطکاک می‌شود و عمر طولانی‌تری هم خواهد داشت. چراکه استفاده طولانی‌مدت از تردمیل در باشگاه‌ها مهم است.

یک تردمیل ایده‌آل برای باشگاه باید بتواند بیش از 10 ساعت کار کند. به عنوان مثال تردمیل فرش وِی «Fresh Way» مدل «FW8000» در بین دستگاه‌های مشابه برای باشگاه‌های ورزشی بدنه قوی‌ایی دارد و قدرت موتور آن هم دلیل مناسبی برای صحت طول عمر آن دارد.

قدرت موتور و توانایی تحمل وزن بیشتر

موتور این دستگاه بین چهار تا هفت اسب بخار قدرت دارد. این میزان قدرت برای وزن آزاد مناسب است. براین اساس هرچه مقدار سرعت دستگاه افزایش یابد و شیب هم بیشتر شود، موتور می‌تواند به قدرت هفت اسب بخار برسد.

این بدان معناست که کاربر می‌تواند سرعت 24 کیلومتر در ساعت را تجربه کند. اما در حالت معمولی، قدرت این تردمیل باید چهار اسب بخار باشد.

تنظیم شیب دستگاه که بصورت دستی یا برقی تغییر می‌کند از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد. شیب این دستگاه‌ها به دو صورت دستی و برقی است. بالطبع تنظیم شیب برقی برای کاربران باشگاه‌ها مناسب‌تر است.

تردمیل‌هایی که شیب آنها دستی است تنظیم شیب آن با اهرم انجام می‌شود و سه تا پنج درجه هم قابلیت تنظیم دارد. دستگاه‌هایی هم که شیب آنها برقی تنظیم می‌شود موتور الکتریکی مجزا دارد و شیب آنها بین 15 تا 25 درجه قابل تغییر است.

قابلیت تنظیم شیب برقی با یک دکمه تغییر آن را برای کاربر آسان می‌کند. البته میزان تغییر درجه شیب در برخی از تردمیل‌های باشگاهی مانند فرش وِی «Fresh Way» از 1 تا 29 درجه قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند حس صخره‌نوردی و یا کوه‌نوردی را تجربه کند. این قابلیت برای ورزشکارانی که به انجام تمرینات سخت تمایل دارند گزینه مناسبی است.

قابلیت سنسور قلب در تردمیل ویژگی‌ مهم و منحصر به فردی است. فرقی نمی‌کند از تردمیل باشگاهی استفاده می‌کنید یا تردمیل خانگی.

اغلب تردمیل‌ها به این قابلیت مجهز هستند. نمایش میزان ضربان قلب و شدت آن شاخص تعیین کننده سطح تمرین کاربر است که حد هوازی و چربی‌سوزی را برای کاربر مشخص می‌کند.

معمولا وقتی ضربان قلب بین 70 الی 80 باشد زمان مناسبی برای چربی سوزی بدن فراهم می‌شود.

صفحه نمایش هم ویژگی قابل توجهی برای کاربران است. این قابلیت درواقع وضعیت در حالت اجرای کاربر را به همراه ضربان قلب را به او نشان می‌دهد.

اطلاعات مورد نیاز کاربر و تردمیل باشگاهی فرش وِی

 

تردمیل باشگاهی فرش وِی «Fresh Way» هم با نمایشگر بزرگ خود تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربر از جمله ضربان قلب، میزان کالری مصرف شده، الگوی ورزشی مناسب و وضعیت عمومی را در اختیار او قرار می‌دهد.

تردمیل فرش وِی «Fresh Way» مدل «FW8000» با حداکثر قابلیت‌ها در قدرت موتور(حداکثر هفت اسب بخار)، میزان درجه شیب 29 و تحمل وزن آزاد، گزینه‌ای مناسب برای باشگاه‌های ورزشی است.

همچنین تک کاربردی بودن آن هم از دیگر ویژگی‌های یک تردمیل مناسب برای این مجموعه‌هاست چرا که نشان‌دهنده طول عمر بالای دستگاه را نشان می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdznn