چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/11/16 22:29
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 18921

خرید انواع تجهیزات بدنسازی با بهترین قیمت از کالاورزش

اگر علاقه‌مند به بدنسازی هستید و به دلیل مشغله‌های روزمره امکان رفتن به باشگاه را ندارید می‌توانید با خرید انواع تجهیزات بدنسازی باشگاه خود را به خانه بیاورید. شما با این کار می‌توانید یک روش اصولی را برای جلوگیری از کم‌تحرکی در پیش‌گرفته و سلامت خود و خانواده‌تان را تضمین کنید؛ بنابراین می‌توانید با مراجعه به سایت کالاورزش از بین انواع تجهیزات بدنسازی و هوازی محصول موردنظر خود را انتخاب و با مشاوران ورزشی ما در ارتباط باشید.

اگر علاقه‌مند به بدنسازی هستید و به دلیل مشغله‌های روزمره امکان رفتن به باشگاه را ندارید می‌توانید با خرید انواع تجهیزات بدنسازی باشگاه خود را به خانه بیاورید. شما با این کار می‌توانید یک روش اصولی را برای جلوگیری از کم‌تحرکی در پیش‌گرفته و سلامت خود و خانواده‌تان را تضمین کنید؛ بنابراین می‌توانید با مراجعه به سایت کالاورزش از بین انواع تجهیزات بدنسازی و هوازی محصول موردنظر خود را انتخاب و با مشاوران ورزشی ما در ارتباط باشید.

تردمیل

یکی از بزرگ‌ترین جذابیت دویدن این است که آن را در فضای باز تجربه کنید. به نظر می‌رسد دویدن و یا پیاده‌روی در یک فضای باز باعث می‌شود زمان سریع‌تر سپری شود و از طرفی شما در مجاورت یک‌هوای تازه و پاک قرار گیرید؛ اما بااین‌حال ممکن است در بعضی روزهای بارانی و برفی و یا زمانی که آلودگی هوا در حالت قرمز است، امکان بیرون رفتن از منزل نباشد. تردمیل به‌عنوان یکی از بهترین محصولات هوازی است که با امکان تنظیم سرعت و شیب و سایر ویژگی‌های متنوع دیگر محیط طبیعی پیرامون شمارا ازجمله راه رفتن بر روی یک تپه شیب‌دار شبیه‌سازی خواهد کرد. تردمیل ها در بازار لوازم ورزشی در انواع مختلفی چون تردمیل خانگی و باشگاهی عرضه خواهند شد.

درصورتی‌که قصد خرید تردمیل در انواع مدل خانگی و یا باشگاهی را در برندهای مختلفی ازجمله پاورمکس، پروتئوس، اسپرتک، بادی استرانگ و غیره رادارید می‌توانید با مراجعه به سایت کالاورزش و مشاوره رایگان برای تمامی محصولات یک خریدی مطمئن را تجربه کنید. لازم به ذکر است تمام محصولات تردمیل دارای 1 سال ضمانت و 5 سال خدمت پس از فروش خواهند بود.

درصورت نیاز به خرید و تماس با مشاوران کالاورزش با شماره های زیر در ارتباط باشید.

تلفن: 02166920543-09122861576

https://kalavarzesh.com/

تردمیل خانگی

به‌صورت کلی تردمیل های خانگی مختص استفاده در محیط‌های مسکونی چون آپارتمان و فضای محدود طراحی‌شده‌اند و اکثر آن‌ها قابلیت تا شوندگی خواهند داشت. انتخاب مناسب تردمیل خانگی معمولاً بر اساس وزن افراد صورت می‌گیرد. تحمل وزن در تردمیل های خانگی به نسبت باشگاهی کمتر بوده و قیمت مناسب‌تری نیز دارند. حتماً دقت داشته باشید که این محصولات را از فروشگاه‌های معتبری تهیه نمایید که بتوانند حداقل تا 5 سال خدمات پس از فروش روی کلیه محصولات هوازی ارائه دهند.

تردمیل باشگاهی

حتماً به‌عنوان یک مربی یا مدیر باشگاه سراغ تردمیل های باشگاهی رفته‌اید. قیمت‌های مختلفی با کلی برندهای متنوع وجود دارد که بسیار گیج‌کننده است؛ اما نکته‌ای که مهم است و باید به آن توجه کنید علاوه بر قیمت، ارائه خدمات و تأمین قطعه از جانب فروشنده می‌باشد؛ زیرا محصولات هوازی در باشگاه‌ها به دلیل استفاده زیاد بیشتر در معرض آسیب هستند. به‌صورت کلی امکاناتی که یک تردمیل باشگاهی در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد به‌مراتب بسیار بیشتر از مدل‌های خانگی است. قدرت موتور و تحمل وزن بالا نیز ازجمله مزایای این محصولات است. جنس بدنه قوی‌تر، ضربه‌گیر و یا حتی اندازه استاندارد تسمه تردمیل ازجمله محسنات این محصولات خواهد بود. شرکت کالاورزش با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه در زمینهٔ تجهیز باشگاه‌های بدنسازی و اماکن ورزشی و داشتن نمایندگی فروش از برندهای معتبر همچون ام بی اچ، دی اچ زد، پروتئوس، پاورمکس، سایتک و غیره توانسته بخش بزرگی از نیازهای مربیان و باشگاه‌داران سراسر کشور را تأمین نماید.

دوچرخه ثابت

ورزش دوچرخه‌سواری نیز امروزه در سراسر جهان علاقه‌مندان بسیاری دارد. دوچرخه‌سواری به‌عنوان یک ورزش همگانی با فواید بسیار زیاد برای سلامتی می‌تواند عضلات؛ ماهیچه‌ها، تحرک مفاصل و افزایش سلامت قلب و عروق را به دنبال داشته باشد؛ اما ورزشکارانی که علاقه‌مند به دوچرخه‌سواری می‌باشند ممکن است به دلیل برخی شرایط محیطی ازجمله نبود فضای مناسب و یا محدودیت‌های اجتماعی نتوانند اقدام به تمرینات ورزشی با دوچرخه در بیرون نمایند بنابراین به دنبال خرید دوچرخه ثابت خواهند بود. دوچرخه‌های ثابت در 2 مدل باشگاهی و خانگی عرضه می‌شوند که هرکدام دارای مدل‌های مختلفی چون مبله، ایستاده و یا اسپینینگ خواهند بود.

دوچرخه ثابت خانگی

اگر به دنبال خرید دوچرخه ثابت در منزل می‌باشید که در یک فضای محدود و مناسبی اقدام به تمرین نمایید، حتماً از مشاوره تخصصی قبل از خرید بهره‌مند شوید زیرا مدل‌های متنوع بازار باقیمت‌های گسترده ممکن است گیج‌کننده باشد. با استفاده از دوچرخه ثابت خانگی شما می‌توانید به بهبود گردش خون، افزایش حجم عضلات و کالری سوزی مفید کمک کنید. ما در گروه کالاورزش انواع مختلف از این محصولات را در اختیارداریم که می‌توانید در صورت نیاز به خرید از طریق شماره‌های درج در سایت با ما در ارتباط باشید. کلیه محصولات به‌صورت رایگان به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

دوچرخه اسپینینگ

امروزه یکی از مؤثرترین تجهیزات هوازی برای کاهش وزن، سلامتی و تناسب‌اندام دوچرخه اسپینینگ خواهد بود. اکثر افرادی که علاقه‌مند به دوچرخه‌سواری حرفه‌ای ازجمله سواری در کوهستان می‌باشند برای تمرینات ورزشی خود از دوچرخه‌های اسپینینگ استفاده می‌کنند. این محصولات با سایر دوچرخه‌های ثابت کمی متفاوت است و تجربه واقعی و لذت بخشی را از دوچرخه‌سواری به ورزشکاران ارائه خواهد داد. ازجمله امکانت این محصولات قابلیت تنظیم زین، ارتفاع متناسب با فیزیک بدنی، داشتن مکانی برای قمقمه، تبلت و یا تلفن همراه و تنظیم درجه سختی برای رکاب زدن می‌باشد. از این محصولات نیز در باشگاه‌های ورزشی به‌صورت گروهی همراه با پخش موزیک استفاده می‌کنند.

الپتیکال

الپتیکال را معمولاً با نام دیگری چون اسکی فضایی نیز می‌شناسند. دستگاه الپتیکال به‌عنوان یکی دیگر از محصولات هوازی بوده که هنگام استفاده توسط ورزشکاران حرکاتی مانند اسکی رفتن، پیاده‌روی و یا حتی دویدن را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای شبیه‌سازی می‌کند. یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های اصلی کار با دستگاه الپتیکال درگیر کردن تمام عضلات بدن خواهد بود. در بازار لوازم ورزشی این محصولات در مدل‌های مختلفی ازجمله مگنتی، الکترومگنتی و ژنراتور دار عرضه خواهد شد. درصورتی‌که قصد خرید الپتیکال رادارید حتماً به‌خوبی میدانید این محصولات نسبت به دوچرخه‌های ثابت مزایای بیشتری نیز خواهد داشت. جهت آشنایی و یک خرید لذت‌بخش به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش با مشاورین کالاورزش در ارتباط باشید.

 

مطلب فوق رپرتاژ اگهی بوده است و سایت خبری رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت صحت و سقم آن ندارد .....

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqg5p