یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/10 23:23
دیوید تیلور
کد خبر: 16829

رجز خوانی اینستاگرامی دیوید تیلور آمریکایی برای حسن یزدانی | عکس‌های دیوید تیلور با همسرش

دیوید تیلور ستاره کشتی آمریکا در اسلو به فینال فردا با حسن یزدانی با انتشار پست اینستاگرامی واکنش نشان داد.

به گزارش رصد ورزشیدیوید تیلور سوم کشتی‌گیر آزادکار آمریکایی است. دیوید تیلور از سال ۲۰۱۸ میلادی تا ۲۰۲۱ در ۵۱ کشتی خود پیروز میدان بوده و هیچ شکستی نداشته است. دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست حاضر بود که در مرحله گروهی مسابقات حسن یزدانی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو را با نتیجه ۱۱ بر ۶ با شکست مواجه کرد. از افتخارات دیوید تیلور می توان به کسب نشان طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو اشاره کرد. رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از شنبه در نروژ آغاز می‌شود که حسن یزدانی و دیوید تیلور در این رقابت‌ها باید برای چهارمین بار با یکدیگر سرشاخ شوند.

دیوید تیلور

دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی با انتشار پستی اینستاگرامی درباره فینال یکشنبه خود با حسن یزدانی در فینال قهرمانی جهان نوشت:

امروز روز جذابی بود و خوش گذشت. فردا از این هم جذابتر خواهد بود. ما هشت هفته پیش در المپیک با هم جنگیدیم و حالا من در انتظار یک پیکار جانانه دیگر برای کسب مدل طلا هستم. خوشحالم که این فرصت برایم فراهم شده که می توانم یک بار دیگر برای کسب عنوان قهرمانی جهان تلاش کنم. از همه حمایت های شما سپاسگزارم.

دیوید تیلور

بیوگرافی دیوید تیلور

تاریخ تولد: ۵ دسامبر ۱۹۹۰ (سن ۳۰ سال)، رینو، نوادا، آمریکا

قد: ۱٫۸۳ متر

وزن: ۸۶ کیلوگرم

خواهر و برادر: آلِکس تیلور

مادر: کسی تیلور، دیو تیلور

فرزند: لاندن دی تیلور

دیوید تیلور

فعالیت حرفه‌ای دیوید تیلور

مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۸

تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست حاضر بود که در مرحله گروهی مسابقات حسن یزدانی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو را با نتیجه ۱۱ بر ۶ با شکست مواجه کرد، تیلور در دورهای بعد حاجی رجبوف کشتی‌گیر بلاروسی، یوریسکی توربلانسه کشتی‌گیر اهل کشور کوبا و دوران کوراگلیف کشتی‌گیر روسی را شکست داد و به دیدار پایانی رسید. وی در این دیدار فاتح اردین کشتی‌گیر ترکی را شکست داد و گردن‌آویز طلای وزن ۸۶ کیلوگرم را بدست آورد.

دیوید تیلور

المپیک ۲۰۲۰ توکیو

تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو حاضر بود که کارلوس ایزگویردو از کلمبیا، مایلس امینی از سان مارینو و دیپاک پونیا از هند را شکست داد و به فینال رسید. وی در فینال حسن یزدانی از ایران را شکست داد و مدال طلا وزن ۸۶ کیلوگرم را بدست آورد.

دیوید تیلور

حرف‌های احساسی تیلور درباره یزدانی

قهرمان طلای المپیک و رقیب دیرینه حسن یزدانی، حریف ایرانی اش را اصلی ترین عامل انگیزه او برای پیشرفت در کشتی می‌داند و از یزدانی با احترام خاصی تمجید می‌کند.

کشتی دیوید تیلور با حسن یزدانی یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود که در بازی فینال وزن ۸۶ کیلوگرم رقم خورد و با پیروزی کشتی گیر آمریکایی به پایان رسید.

تیلور که در ۲۰۱۸ بوداپست نیز حسن یزدانی را شکست داده بود، در حالی به مصاف کشتی گیر ایرانی رفت که این دیدار از نگاه بسیاری مهمترین نبرد کشتی جهان محسوب می‌شد و از این حیث مورد توجه بسیاری قرار داشت و در نشست خبری پس از مسابقه نیز خبرنگاران بسیاری از رسانه‌های بزرگ جهان در مقابل تایلور حضور یافتند تا از او پرسش کنند.

کشتی گیر آمریکایی که در حاشیه مسابقه نیز برخوردی صمیمانه و محترمانه با یزدانی داشت، در این کنفرانس مطبوعاتی که حالا ویدیوی آن وایرال شده و مخاطبان بسیاری هم در بین ایرانی‌ها پیدا کرده، در حدود دو دقیقه ای که راجع به یزدانی حرف می‌زند، با احترام ویژه از او یاد کرده و قهرمان ایران را «عامل انگیزه» خود قلمداد می‌کند.

دیوید تیلور

کشتی‌های من و حسن داستان متفاوتی دارد

دیوید تیلور زمانی که با سوالی درباره حسن یزدانی مواجه شد به این شکل پاسخ داد: ببینید من نمی‌خواهم خیلی راجع به پیروزی مقابل این آدم صحبت کنم، چون او به من کمک کرده تا کشتی گیر بهتری باشم و هر دفعه که من با او کشتی گرفتم یک داستان متفاوتی بوده است. فکر می‍‌ کنم ما اینجا برای کسب مدال طلا با هم رودررو شدیم و این برای طرفداران کشتی در سراسر دنیا اتفاق خیلی ویژه‌ای بود.

دیوید تیلور

ما نمایندگان خوبی برای کشتی هستیم

او در مورد رابطه اش با حسن یزدانی هم توضیح می‌دهد: من باور دارم که ما (تیلور و یزدانی) نمایندگان خیلی خوبی برای ورزش کشتی هستیم؛ در مسیری که پیش می‌رویم، با روشی که رقابت می‌کنیم. همسرم دقیقا بعد از فینال چند عکس از ما برایم فرستاد و من به این فکر می‌کنم که این چند عکس خلاصه بسیار خوبی از رابطه ماست.

دیوید تیلور

به خاطر یزدانی شکرگزارم

وی افزود: من و حسن از نزدیک هم را نمی‌شناسیم؛ این درست است. ولی او من را به جلو هل می‌دهد و من هم او را. ما هر دفعه تا آخرین لحظه می‌جنگیم می‌دانید، احساسات و آماده سازی زیادی صرف مسابقه ای مثل فینال ما می‌شود. من به خاطر حضور حسن شکرگزار و سپاسگزارم. ما به جلو هل دادن همدیگر ادامه می‌دهیم و بدون شک این آخرین باری نبود که باهم رودررو شدیم و من منتظر دفعه بعدی هستیم؛ من دو ماه دیگر در رقابت‌های جهانی خواهم بود.

منبع: خبر ورزشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ayvvv